Høstmamma27 Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Skulle ha ikm 5.aug, men den kom aldri. Men fikk spotting 2.aug, den varte i bare 2 dager. Så tenkte jeg skulle teste meg idag morges og testen var positiv! Woooooohooooooooo..... Har ikke hatt så mange symptomer. Litt vel stikninger i underlivet, ømme bryster, slapphet og hodepine i ny og ne. Det hjalp visst på at samboer var bortreist i 3 uker kanskje hehehehe... Har ikke brukt noen kjerringråd i de siste pp, bare "kjørt på" når vi følte for det ***Sender ut maaaaaaassevis av babystøv til alle*** Lykke til damer!!!
ippemo får augustbaby Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Å, så gøy! Gratulerer! Jeg har ikm i dag, men ingen tante enda... testet negativt i går, men klamrer meg til håpet! ;-)
PeggyPreg Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Gratulerer!!!!!! Suger til meg masse babystøv!!!! Lykke til med spiren!!!
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 Jeg skulle også ha IKM 5 aug.. og testa positivt i dag:-) GRATULERER:-)
Høstmamma27 Skrevet 8. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. august 2007 grattiss til deg og undrende får håpe svangerskapet vil gå bra for oss begge og at alt ordner seg..... Ha ei fin dag
løveprinsen <3 Skrevet 8. august 2007 #8 Skrevet 8. august 2007 Gratulerer så mye Tussa. Gøy å se at det klaffer for noen. Jeg har IKM på fredag og har som deg hodepine, er slapp og litt ømme pupper. (ikke så mye) Håper det er et godt tegn. Testet neg i går da, men det er jo noen dager til IKM, så jeg håper.. Lykke til med spiren.
kattungen Skrevet 8. august 2007 #10 Skrevet 8. august 2007 Gratulerer og lykke til med magen! Kos deg masse:)
snart-en-liten-spire? Skrevet 8. august 2007 #11 Skrevet 8. august 2007 GRATULERER!!!!! Babystøv tas i mot med stoooor takk;-)
Minime? *10pp* Skrevet 8. august 2007 #12 Skrevet 8. august 2007 Gratulerer så mye! Kos deg med spiren, håper alt går som det skal!
Gjest Skrevet 9. august 2007 #13 Skrevet 9. august 2007 Gratulerer! ) Håper du får et fint svangerskap! *suger opp babystøv*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå