Bella Swan Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Og er dere fornøyd? Har dere mye mindre rekning en før?? Jeg er i skikkelig sparemodus!!
Turid Laila Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Japp, aner ikke hva abbonomentet heter da, men jeg har LAV regning hver mnd. Syns jeg bruker telefonen mye jeg, men har aldri regning på mer enn ca 100 kr. hver mnd.
Bella Swan Skrevet 8. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2007 Da skal jeg verfall ha det, jeg har telenor fri120 nå og har regninger på over 600kr i mnd. Alt for mye.
Turid Laila Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Jeg har det abonnomentet som er for gjennomsnittsbrukeren. Alt det gjennomsnittsbrukeren bruker er gratis. Så man har såså mange ringeminutter og sms gratis... Husker ikke hvor mye gratis det er da..
sveis Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 Kjempefornøyd! Hadde regninger på +/- 500 kr med netcom, og har nå regninger på +/- 120 kr. Ringer og sender meldinger akkurat som før.
Bubba75 Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 Har onecall kontant. Er ikke som kontantkort, men får normal regning i etterkant. Hadde et tele2 abbonement før, og får nå regninger på under en tredjedel av det jeg hadde tidligere. Er veldig fornøyd, og det har ikke vært noe rot med dem. Tror forbrukerrådet har en nettside hvor du kan få beregnet hvilket abbonement som passer til ditt forbruk.
Korse76♥ Skrevet 8. august 2007 #7 Skrevet 8. august 2007 Jeg byttet nettopp så jeg har ikke fått regning, men det er jo 120 min og 90 sms gratis i mnd. Hadde Netcom før og sammenlignet med prisene der så er prisene lavere hos OneCall selv når man begynner å betale. Uten månedsagift osv også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå