ziba Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Hei. er det noen av dere som har erfaring ved kjøp på amerikanske nettbutikker? Tenkte å kjøpe dr.brown flasker. Mye billigere enn her.
conney skal ha nr 2:) Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Jeg kjøpte stellebordet mitt på deal.no..helt greit, det eneste som var litt dumt var at jeg fikk feil stellebord..hihi, men det gjorde ingenting, for det var elefanter på den og jeg elsker elefanter, såk en det var nok en mening med det:) Ja det er jo ikke noe anderledes enn å kjøpe i butikken syns jeg..
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 hei! jeg har kjøpt masse gjennom nettet, og har ingen dårlige erfaringer med dette! tror ihvertfall ikke du trenger å være bekymret om du skal kjøpe fra en seriøs kjede/nettbutikk, ville heller vært skeptisk til å handle via privatpersoner, som gjennom ebay og slikt.. (selvom dette også som oftes går kjempe fint) har du nettsiden til disse dr.brown flaskene ?
ziba Skrevet 8. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. august 2007 www.handi-craft.com så går du på buy now til venstre på siden. Da kommer det opp flere som selger disse. Ikke alle av de som sender til norge. får bare prøve deg fram. Jeg bruker disse flaskene nå, for har født for 1 mnd siden. er veldig fornøyd. har ikke noe mm så det går bare i mme så da er det greit å bruke de beste flaskene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå