Gjest Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Lørdag ble endelig lille gutten vår født, to dager før UL termin. Han veide 3720 gram og var 51 cm (1300 gram lettere enn sin storebror . Det er andre gang jeg får oppleve verdens nydeligste babygutt Fødselen tok 3 timer, og gutten var ute på 3 pressrier . Ble satt igang pga. langvarig vannavgang. Det var en heftig opplevelse, men absolutt verdt hver eneste ri. Og jeg gjør dette gladelig igjen! (Må legge til at jeg har spist bringebærkapsler og drukket te fra uke 33...). Hadde kun lystgass som smertelindring, og anbefaler det virkelig. Kjempebra så fremt man får en god veiledning i å bruke det underveis. Kom hjem for to dager siden, og nå koser vi oss her hjemme. Lillegutt er så snill og god, ammingen har gått helt fantastisk fra dag en! Er selv i toppform! Dette er virkelig alt jeg har drømt om! Dere som går og venter kan bare glede dere! Og til dere som har stort mellomrom mellom barnefødsler, og lurer på om man blir som førstegangsfødende etter et visst antall år. Det ble 8 og 1/2 års mellomrom med mine to barn nå, og det stemte ikke hos meg Første fødsel tok 27 timer, denne gangen tok det bare som sagt 3 timer (med litt starthjelp;). Jeg vil med dette takke for meg her på BIM, må si det har vært flott å være her, og bli kjent med flere av dere. Har vært godt å kunne dele bekymringer og utveksle erfaringer med dere. Jeg ønsker dere alle lykke til videre! Og jeg sender masse fødestøv til dere som går rundt og venter! Kanskje vi sees på DIB etterhvert Stor klem! Pusi-Nå tobarnsmamma.
Pinny og lillegutt Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Gratulerer så mye!! =D Du får ha lykke til videre og kose deg masse med den lille gutten din. =) Klem
conney skal ha nr 2:) Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Så glad jeg ble på dine veier nå..nesten som jeg har tårer i øynene:) Jeg har 3 uker igjen, gleder men masse..Dette er vårt første barn og vi gleder oss, og denne gutten er veldig ønsketn av oss:) Jeg er heldigvis ikke redd for fødsel..bare såns det er spennende:) Nok en gang gratulerer masse.. vi snakkes nok på dib etterhvert:) lykke til
moklatt 9 dager til termin Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Gratulerer så mye og lykke til videre.
lemontree Skrevet 10. august 2007 #5 Skrevet 10. august 2007 Gratulerer!!! Dahlm speeking - har bare endret nick - var innom og tittet litt etter hvordan det går her - og fant gode nyheter!!! Gratulerer så masse, det høres ut som at dere har det veldig hyggelig! Vi er heldige vi! Stooooor klem til deg og gutta!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå