Gjest Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Gutten vår fyller 10 år om noe dager, og vi tenkte på å gi en mobiltlf som gave. fikk råd her om en stund sida at et kontantkort er det som er mest praktisk for barn...men jeg finner ikke noe billig telefoner!! DE billige telefonene til 1 kr eller noe sånn kommer med abonnement!! Er det slik at enten billig tlf/abonnement, eller kontantkort /dyr mobil?? Synes det er litt mye å betale 999 kr for en mobil... tips?
mammmamia ** Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Som regel er det sånn ja..! Og de medfølgene abonnementene er ofte dyre, og lang bindingstid... På Lefdal/Elkjøp o.l. har de ofte rimelige, helt basic telefoner, gjerne med kontantkort eller uten noen binding, så ta en tur og sjekk..!
Teri & lille krabbe Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Okei, det her blir en ekstremt lang link, men med billige mob´er uten abo.. http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/SearchCatalog-ViewCategory;pgid=oyCz6oZK.LxSR0EjcIZBwx1e0000pyoADQjO?CatalogCategoryID=wAHD4QFHlQIAAAEO4.I03xiL&NavigatorDisplay=true&inputflag=yes&query=&brandnav=&pricenav=%5B%3B1600%3E
Teri & lille krabbe Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 Hmm.. Funka ikke å linke den, nei. Gå inn på www.elkjop.no, velg "telefoni", og så "mobil uten abonnement". Trykk på den billigste priskategorien. Elkjøp er gjerne billigere på nett enn i butikk, såkalt nettpris..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå