ippemo får augustbaby Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Jeg pleier_alltid_å våkne i et blodbad på ikm, men ikke i dag! Første pp og greier...:-) Kaaaanskje det sniker på utover dagen da... Skal tilstå jeg har testet meg et par ganger nå, før ikm, men negativt. Kanskje jeg ikke er gravid, kanskje jeg er det... sikkert ikke. Men spennende likevel nå, og vente og se om det skjer noe eller ikke. Tok en test i går kveld som var negativ, så er nok ingen baby i magen min. Men så lenge jeg ikke får "besøk", så er det vel håp? :-) Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget, ingen her kan gi meg noe svar anyway, men godt å få det ut. At vi er prøvere nå er det nemlig ingen som vet, så jeg kan ikke dele tankene mine med noen...;o)
ippemo får augustbaby Skrevet 8. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2007 Tusen takk:-) Jeg har plenty med symptomer, men mens på lur og tidlig sv.skapsymptomer er ganske like. Og dessuten finner man alltid noen når man leter etter dem! Hehe
Dotten Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Vi får håpe du er en av de som "bruker litt tid" på å få opp hcg-nivået i kroppen din da, så selv om du har testet negativt nå, kan du teste positivt om noen dager Vi får krysse fingre for at det er en bitte, bitte, bitte liten en der inne Lykket til, og be "tanta" ryke og reise
ippemo får augustbaby Skrevet 8. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. august 2007 Sist jeg var gravid, så tok det nesten to uker over ikm før jeg fikk opp to streker, men det var to laaaange uker. Hehe, hadde et håp om at det skulle hoppe opp to streker litt fortere denne gangen, man blir jo sprø av å ikke vite til slutt! ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå