Gå til innhold

vil være anonym nå.....ikke krangleinnlegg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en venninne som skal ta en abort på mandag..

hun har ingen som kan være med henne...

jeg syns så syndpå henne..

samboeren får ikke fri fra jobb og mamman er helt imot det,derfor vil ikke hun bli med...

fy søren for en mor...

hun vil ikke jeg skal være md for hun vil ikke bry meg med det.

jeg har sagt jeg kan være med men hun vil ikke..for hun vil ikke være til bry.

huff...jeg har så vondt av henne...må gjøre dette alene..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, ja.. leit at hun må gjøre det alene.. men igjen, er hennes eget valg. Du har jo tilbudt deg og hun som ikke vil ha deg med. Det er jo ikke stort mer du kan gjøre da, desverre.

Men bare vær der for henne i ettertid, dersom hun trenger det og ønsker, så går det nok bra!

Skrevet

ja jeg vet..men jeg vet også at hun VIL ha med seg noen,hun vil ikke gjøre dette alene...hun er bare så sta og vil absolutt ikke bry noen med dette...

ja det er også hennes valg,men de hadde egentlig ikke noen annen mulighet sier de,tjener ikke allverden,har mye lån,et barn på 1 år..de var heller ikke klar for et barn til...

Skrevet

Jeg tror kanskje jeg ville ha insistert på å bli med henne om du virkelig tror at hun har lyst til at du skal være med. Hun kommer sikkert til å grue seg veldig rett før hun skal inn, og være groggy og uvel etterpå. Noen blir også overveldet av skyldfølelse, og da er det godt å ha noen som en kan snakke en ned. Du virker som er god person og venninne, synes jeg.

Skrevet

takk for det...prøver mitt beste..

jeg har insistert å alt men hun vil rett og slett ikke..hun ville la meg kjøre henne hjem etterpå siden hun ikke kunne kjøre bil..

det var jo det minste jeg kunne gjøre..

huff...

HI

Skrevet

Bra at du kan kjøre henne hjem, i hvertfall. (Jeg skrev innlegget over.)Jeg var med en venninne da hun tok abort etter et one night-stand for noen år tilbake, og hun tok det tungt. Jeg hentet smertestillende for henne på apoteket og overnattet der. Hun gråt mye fordi hun følte seg så slem og uansvarlig. Det var godt å kunne gjøre det for henne, og det gjorde at vi 'bonda' veldig.

Jeg håper det går greit med henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...