fruen81 med mirakel i magen Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Noen vil kansje kjenne meg igjen, og noen ikke:O) jeg har vært på bim siden 04, vært gravis 4 ganger men mistet i ma/sa alle gangene. Har nå fått beskjed av legen om og begynne prøvingen igjen. Når jeg blir gravid nå må jeg ta hormoner fra dagen jeg har pos test, så vi får tro det går fort til jeg blir gravid og at det kommer en liten baby:O)
Emmeline med spire Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Ønsker deg lykke til og håper spiren din sitter snart!
Dotten Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Masse lykke til, og skal krysse fingre og tær for at det går bra denne gangen
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Ja masse lykke til Unner deg å bli gravid fort og at spiren sitter. Mistet selv på mandag 1. gang, men vet hvor vondt det er, og kan ikke tenke meg engang hvor vondt det er å miste 4 ganger... Masse LYKKE til
samsons mamma Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 hei med deg, lykke til med prøvingen denne gang og vi får håpe denne gang fører til en liten spire:-)
Bomsedeisi Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 Huf jeg føler virkelig med deg. Håper spiren sitter og blir der snart. Masse masse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå