Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Pinnekjøtt, juletre, familie og venner, koselige tv programmer, pynte og stelle, stearinlys. Sukk
dolly29 Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Pussig. Diskuterte julen med mannen igår. For når "sommeren" er over, så begynner jeg å tenke på jul ja;)
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Alt det du nevner kan man jo hygge seg med hele året. Ja, kanskje bortsett fra juletreet da.
Teltpluggen Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 pinnekjøtt er aldri så godt som på julaften..
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 I hvert fall ikke for de som kun spiser det én gang i året.
eirin20 Skrevet 8. august 2007 #7 Skrevet 8. august 2007 Gleder meg sånn til å feire jul med lillegutt for første gang ser for meg en liten baby på ca 2 måneder med nisselue:D gleder meg sånn <3 Å familie og venner og gaver og go mat elsker rett og slett jul<3
Adriansmor med tulla Skrevet 8. august 2007 #8 Skrevet 8. august 2007 gleder meg åsså til jul for da er prinsessa kommet... har termin 10 des... blir satt igang julaften viss ikke hun er kommet til da:::
Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #9 Skrevet 9. august 2007 Jeg gleder meg også sinnsykt til jul Er alltid så utrolig koselig! I år blir det nok litt kjipt kanskje: høygravid + feiring med svigers. Sukk, kommer til å savne min egen familie.. Forresten: Både ribbe og pinnekjøtt er supergodt ))
Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #10 Skrevet 10. august 2007 Nei, jeg gleder meg ikke til jul fordi jeg liker ikke jul, fordi da drikker foreldra mine akevitt.
Gjest Skrevet 10. august 2007 #11 Skrevet 10. august 2007 Gleder meg aldri til jul, siden sambo jobber da. Og nå i år kommer jeg til å være høygravid og tung sikkert. Men KOSE meg med god mat skal jeg... og bli oppvarta av andre =) Ikke det at jeg tror at mamma vil varte opp for meg, men er lov å håpe...
Fruen i huset Skrevet 11. august 2007 #12 Skrevet 11. august 2007 Jeg og!!! Har gått og gleda meg til jul siden mai, jeg ... *sukk* Sikkert en sammenheng med at vi flyttet inn i nytt hus (kom fra liten leilighet), og jeg er fast bestemt på at vi skal feire her, med familien min. Blir den beste jula ever... Skal bli så koselig her, og mamma skal slippe å stelle i stand.... Skjønner ikke helt hvorfor dette ligger på "krangle", jeg... Jul er så koselig!!
Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #13 Skrevet 11. august 2007 Jer er helt impinert!! Men tema JUL, er alle bare blide og fornøyde. Må vel være første gang her på krnaglesida at man ikke krangler :-) Bra!! Jeg elsker også jula!! :-)
twoboys & a girl Skrevet 11. august 2007 #14 Skrevet 11. august 2007 Første ordenlige jula i leiligheten vår. Spørs hvor mye pyntet og ordentlig alt blir da, siden man da er høygravid:o) Sønnen min gleder seg i hvertfall:o)
minførstebaby Skrevet 11. august 2007 #15 Skrevet 11. august 2007 Å ja...Det ser jeg frem til jeg og... Ser frem til maten,pinnekjøtt,ribbe,og alt det andre deilige... Er nok høygravid tenker jeg:) Termin i februar...Tenk at det blir det siste året vi feirer alene,til neste er jeg blitt mor....For en herlig tanke... For et meninsfyllt liv jeg får da.....Jeg ser virkelig frem til jul...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå