Gå til innhold

Til legen:(

2 prinsar å 1 prinsessa;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holdt sønnen min i den ene armen mens han sto på gulvet, jeg skulle lukke en dør. Og i det jeg skal til å ta han med begge hender detter han over ende og jeg holder han jo i armen, så den smeller! :( Er livredd armen er brukket..men nå får jeg iallefall sjekket d;)

Føler meg som en elendig mamma idag ja:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff, slikt kan skje den beste! min skalla hodet sitt rett i gulvet i dag fordi jeg ikke passet på et lite øyeblikk.. går somregel bra med de heldigvis:)

Skrevet

Uff, stakkars... Fikk han ondt da? Håper det går bra=)

Skrevet

huff da stakkars dere begge 2 .

du er en god mamma ellers hadde du ikke tatt han med til legen :-)

håper det går bra

Skrevet

Vil først takke for gode ord igår;) Så en oppdatering; Vi var hos legen først 11.30 igår, da mente de at det var albuen som var ute av ledd, så det var først en lege som prøvde å dra den på plass, men fikk det ikke til, så kom en annen inn å dro, han mente han hørte at det gikk på plass igjen. Så vi gikk hjem og håpte armen skulle bli bedre, men neida...den hang fremdeles bare der å stakkars lille vennen skreik hver gang vi bevegte for mye på den. Så vi tok turen til legen igjen 14.30. De ville ikke gjøre noe mer, så vi måtte ta turen til sykehuset. Først var det inn på røntgen, hvor han skrek da de måtte snu å vende på armen i alleslags posisjoner...off, jeg hadde så vondt av meg!! Måtte ta røngten om igjen etter en times venting:\ Og fikk da etter enda mer venting beskjed om å gå til akutt poliklinikk. Ventet i omtrent en time der også før vi kom inn, da snudde legen frem og tilbake på armen å sa; Det er bare en overstrekk, som det ikke gis behandling til. Armen bør bli betraktelig bedre iløpet av et par dager...FJOOO!!!;) Men alikevel, stress for "ingenting" :P Men han bruker ikke armen sin idag heller, vi får krysse fingrene og håpe på det beste=)

Ble litt langt dette, menmen;)

Ha en fin dag alle sammen=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...