Gå til innhold

Vognpose?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt meg ut å handle vognpose, men hva bør jeg tenke på¨når jeg skal kjøpe? Noen gode tips eller anbefalninger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring Babyshop! De har flere alternativer i ulike prisklasser! :0)

Lykke til.

Skrevet

kommer jo litt an på hva for vogn du har og...er vona stor og romslig ville jeg nok gått for en voksipose:o)

jeg har en slik en,så skal jeg kjøpe en ticket2heaven dunpose for å ha i bagen på den lille vogna..

Gjest Ut på tur
Skrevet

Du må for det første ha en pose det er plass til i vogna, og så må du ha en pose som kan tilpasses temperaturen.

Har du f.eks planer om å trille til et handlesenter eller andre steder der du tar vogn og barn med inn i butikken er det jo praktisk med en pose som kan åpnes helt for å regulere temperaturen. sånn at du slipper å ta ungen helt ut av posen når du kommer inn (viktig å kle av ungene når man kommer inn dersom de er kledd for det varme været ute)

Jeg har arvet en voksipose så det skal jeg bruke ;)

Skrevet

Enig med "ut på tur". Viktig med en som kan åpnes slik at du uten å måtte flytte på babyen kan åpne den når du er i butikker etc...

Skrevet

eg har ei kombivogn og den er det veldi liten plass...voksiposen eg hadde til 1. mann må nok ventas me å b..ruka:( så tenkte å kjøpa ein sånn dun vogn pose dei va fine å lette... kostar ca 1500 kr

Skrevet

var på en utstyrsforretning her om dagen og de anbefalte dunpose. litt stive på prisen, men er lett og holder på varmen og selv om den ser stor ut så passer den kjempegodt i små vognbager. bare å stappe den nedi;) voksiposen var nesten umulig å få tuklet til nedi min bag hvertfall. og skinnposen er altfor stor. passer utmerket i sportsdelen den;)

Skrevet

Siden jeg er så godt i gang med å svare på innlegg her skal jeg komme med min erfaring her også :)

Skulle jeg handlet på nytt, ville jeg valgt en Odenwalder (eller hva det nå heter) eller en annen dunpose. Jeg kjøpte voksipose i fjor og da var det kommet en ny type med klips i stedet for knyting. Var veldig kjekt på mange måter, men også veldig tungvindt. Skulle du inn på kjøpesenter feks var det vanskelig å lukke den opp, den ville ikke holde seg oppe. Når barnet blir større var det vanskelig å få den tett helt opp til halsen.

Det var mine erfaringer. Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...