Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Jeg er 17+4 uker , å det vises ikke i det hele tatt på meg at jeg er gravid. Nå skal sant sies at jeg er en stor jente! Men jeg har fått en utrolig svai i ryggen.... Flere som er "sååå langt" på vei som meg , å enda ikke har antydning til noe mage`?
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 hei...jeg er 20 uker på vei i dag,å det er ikke mye og se til mangen min heller..så den skjuler seg sikkert godt..!!har en veninne som er like langt på vei som meg og hun ser høygravid ut..det er nok veldig induviduellt fra person til person....
-Mari-høna- Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Jeg er 15+6 og på meg viser det kjeeeempe godt! Skikkelig kulemage!
Gjest Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 I mitt forrige svangerskap så begynte det så vidt å vises rundt uke 20. Nå er jeg i uke 14, og det er ingen antydning, annet enn at jeg er meget oppblåst på kveldene )
lotta72 har fått Anders Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 Første gang fikk jeg ikke mage før jeg var 22-25 uker, og da fikk jeg tvillinger. Andre gang fikk jeg mange med en gang. (ble gravid igjen da tvillingene var 14 mnd) Denne gangen har jeg fått mage de siste to ukene. Er i uke 17.
Gjest Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 Hei anonym:) Jeg kan ikke sammenligne meg med deg,men hadde en samtale med venninne som er fysioterapeut. Hun kunne fortelle at bekkenstillingen i kroppen avgjorde hvordan magen kunne se ut, om magen vises tidlig og godt eller ikke.. Magen din dukker nok opp skal du se:)
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #7 Skrevet 8. august 2007 Spurte vel om det var flere som IKKE hadde fått mage da.......
twoboys & a girl Skrevet 8. august 2007 #8 Skrevet 8. august 2007 Er 19+6 å har heller ikke stort til mage. Men er faktisk større enn sist. Har å fått svai i ryggen. Nå er jeg veldig tynn fra før av, tror BMI var 18... Magen kommer etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå