Gjest Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 gleder meg såååå utrolig mye. skal bli kjempe deilig med ferie. men hva skal jeg pakke?? hehe blir 14 dager i paradis er 29 uker på vei når vi reiser, med er gutten på 2,5 år også =) gleder meg til å bade (har ikke badet i år, syntes det var for kaldt ) føle seg vektløs til en forandring
Gjest Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Hei! Reiser selv på fredag, har pakket så langt: -vide kjoler(2stk) -pirat bukse(2stk) -singletter -skjørt -1 genser Blir bare en uke jeg da!men det er 30 varmegrader der nede nå, så trur ikke det blir mye genser bruk!
Gjest Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 ja er ikke akkurat gensre som tar mest plass på huske listen =) fått med: paracet (voksen og barn)altermometer plaster sårsalve (basimysin) pinsett solkrem (15,20, 30 og ev høyere) aftersun hudkrem shampo/balsam dusjsepe hårføner hårskum/spray lurte på om jeg skulle pakke vaskepulver også til å vaske undertøy ol, men det er vel litt overdrevet? husker ikke om det var vaskeri ved leilighetene.. hm.. reiser med en 2 åring også så må ha muligheten til å vaske litt vil jeg tro
Adriansmor med tulla Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 ååå du er heldii... jeg vil være med!!
Ladybug~N&E Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 ååå!!! gni det inn!!!! jeg vil også til syden............ i det minste vil jeg ha litt ordentlig sommer her hjemme!!! kos deg og ta med deg godværet når du kommer tilbake;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå