Labbetøs Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Tenkte det kunne være morsomt og koselig å mimre litt. Jeg husker en gang broren min har syk. Sikkert feberfantasier. Plutselig står han på badet og hylgråter (ca 6 år gammel). Jeg og mamma løper til, og mamma spør hva det er. "Jeg må sånn på do" sier han. "Ja det er bare å gå på do da", svarer mamma. Stakkars lille pjokken ser oppgitt ut, og gråter enda mer. "Jeg vil jeg vil, men jeg kan ikke finne rørene!" Det var nok sikkert feberfantasier, men det ble en utfordring siden han nektet å gå på do før han fant rørene. Til slutt tisset han på seg, stakkarn. Hva husker dere fra barndommen?
Methos 15pp Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Noen av de beste barnedomsminnene mine er fra hytta vår i Gulen. Ingenting slår den roen og den fantastiske stemningen der sammen med min familie. Jeg og min far er begge stor tilhengere av fisking. Vi bodde bokstaveligtalt i båten med fiskestangen. Uansett vær og vind var vi på sjøen og fisket og jeg elsket det!!! Resten av familien var som oftest inne i hytta i dårlig vær og kikket ut på oss innimellom der vi STORkoste oss i det dårlige været i båten:O))) sukk, blir helt sentimetal når jeg tenker på de gode minnene jeg har fra hytta vår. Desverre er den solg nå(( ble helt ifra meg da jeg fikk vite det, mine foreldre ble skilt og slik ble det. Men, har de gode minnen med meg og de vil jeg aldri glemme!! ))))
Labbetøs Skrevet 8. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2007 Åh. Det hørtes koselig ut! Jeg og en venninne bakte muffins en gang og gikk rundt og solgte de på dørene. De var stekt på alt for høy varme og var derfor deigete inni, men de så greie ut utenpå i hvertfall. Hehe. Det koste vi oss masse med den gang. :-)
Labbetøs Skrevet 9. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. august 2007 Hmm. Ikke mange som er i mimrehumør her?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå