Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Hei hei! Lurte på om det er andre som opplever å ha veldig løs mage om dagen. Er snart 39 uker på vei og går på jern tabletter. Er på do flere ganger om dagen, ganske slitsomt. Lurte bare på om det er normalt eller om det er lurt å få sjekket ut....
Piipii Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Samme her også, sikelig løs mage. Jeg går også på jern:) Har hørt at man ofte blir løs i magn på slutten:)
Cackleberry Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Jeg hadde løs mage i slutten av forrige svangerskap - husker ikke helt når det begynte, men var ca en uke eller to før fødselen. Tror det er ganske vanlig at systemet tømmer seg endel før babyen skal ut - er jo greit at tarmene dine ikke har for mye innhold ved fødselen. Rart hvordan naturen legger ting til rette noen ganger. Lykke til med fødselen!
Brenda med 2 ute Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Har vært løs i ca to uker til og fra nå, så nå nermer det seg tenker jeg. Og ja, det er normalt. Kroppen stiller seg in på fødsel nå 10 dager til ul termin 2 dager til menstermin...
lita_36 Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 Dette sliter jeg også med, er i uke 39. Men alt skal skje på natten og da i "rie-form"...Ganske kjedelig tid å sitte der, tar gjerne ganske lang tid, pluss at formen neste dag er veldig slapp. Har en tre-åring med litt høyere aktivitetsnivå enn meg... Hvordan er kostholdet deres nå på slutten? Mitt er veldig dårlig, blir ikke bedre i magen av det ...
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 Jeg har også løs mage, men har bare hatt det i noen dager. går ikke på jern, men tar bringebærkapsler:) merker at det nærmer seg. hodet festet og nedsunken mage. skikkelig spennende! mitt kosthold er foressten ganske dårlig, men har hatt værre for å si det sånn. nei, magen reagerer ikke akkurat positivt på det...
ikkeakkurattattpåklattfødeklar Skrevet 8. august 2007 #7 Skrevet 8. august 2007 Jeg også har hatt løs mage i noen dager nå og jeg går ikke på jern. Jeg er "bare" 31+4 nå så jeg håper snuppa blir litt lengre inne i magen. I natt måtte jeg også på do å bommelom. he he så i dag er jeg helt ferdig. Er jo så slapp atte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå