Gjest Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=10800744&sid=xz12abca-mQh782444&pos=null&tot=null Ser denne ok ut for en passe stor bagvogn ? Vi har en voksi aktiv pose etter storebror, men den blir altfor stor i bagen - det tror jeg vanlig voksi blir også. Har lyst på en liten ullpose, som passer til det bruket, frem til aktiv posen tas i bruk.
Gjest Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Synes den så kjempe fin ut jeg litt lang til å ha i bag kanskje,, men venter ikke du i januar da ? eller er det jeg som surrer da? ville tro det kanskje blir litt kaldt å bruke sånn pose i januar..
mammmamia ** Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Jeg ville gått for en god, gammeldags lammeskinnspose i så fall! De er supergode, ikke for varme eller for kalde, men ypperlige i bagvogn og en stund i sportsvogna..! Sånn som denne: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=10576470&sid=xz13abcuxdLn284594&WT.svl=Link , men du får dem også myyye billigere da, f.eks. brukt..!
Pami Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 hei! Synes den virka god ,varm og lun. så kan du jo bare brette opp det som blir for langt over igjen,hvis du skjønner hva jeg mener? Lykke til ! jeg fikk barn i des. og har emmaljunga vogn8bagg) og fikk plass til voksiposen, og ungen;) så vet du det;)
Gjest Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 Jo, vi venter i Januar. Men det er jo en merinoullpose - er ikke det like godt og varmt som en skinnpose da ??? Har lagt min elsk på Kaiser lammeskinnspose, men den koster 1700 kr. Det er for mye, når vi har en voksi aktiv pose til 2300 kr liggende på vent. Har prøvd den i bagen, og den er rett og slett for lang. Babyen blir jo helt gjemt i posen - og han skal jo ha luft også. Får følge med på finn, og se om det dukker opp noe. Må jo ha en pose som holder poden varm.
Gjest Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 Det er egentlig en sånn jeg har lyst på, men gidder ikke kjøpe en så dyr pose når vi har voksi posen liggende. Har ikke sett noen sånne brukte - men skal se etter. Takk for tips.
mammmamia ** Skrevet 8. august 2007 #7 Skrevet 8. august 2007 Nei, det skjønner jeg jo..! Men ville sett på brukte ja, den er jo veldig allsidig, kan brukes som sitteunderlag i vogna hele året også :-) Sjekk forresten tyske ebay, www.ebay.de, Kaiser er jo tysk, så du kan gjøre et kupp der! Fikk selv ubrukt Kaiser lammeskinn (det stoore, som koster 899 på Barnas Hage) til 250 kr derfra! :-D
Gjest Skrevet 8. august 2007 #8 Skrevet 8. august 2007 Ahhh, jo den er nok varm og god men jeg syntes den så litt tynn ut bare! Ser ut som om du kommer til å trenge ytterdress o.l. oppi den og på en nyfødt så kan jo det lett bli klumpete. Du har ikke sett på dunpose da? vi har det og kunne ikke vært mer fornøyd,, tuppa lå ute i den uten yttertøy i det hele tatt i fjor vinter, og når vi tok henne opp så var hun svett! Hvis ikke så så jeg faktisk en sånn saueskinnspose til salgs på finn for en uke siden eller noe hun skulle ha 1000 for den..
Gjest Skrevet 8. august 2007 #9 Skrevet 8. august 2007 Det skal jeg sjekke ut. Så en fin dunpose fra Lilleprinsen også - Odenwalder Mucki. Den er ikke så stor, så den passer både i vogn og bilstol. Kostet bare 600 kr - så det kan jo være et alternativ. Men jeg synes det er så deilig og lunt med ull. Sendte akkurat mail til en som har en Teutonia lammeskinn Pose til 600 kr, som ny. Håper hun ikke har solgt den da.
lenej :o) Skrevet 8. august 2007 #10 Skrevet 8. august 2007 hei! kan eg komme med et tips? når mini kom, så hadde vi oxo voksipose, og baggen oppi vogna. ble jo så trangt, å bare rot..!! såå... vi tok baggen ut!! den sto inni her oppå to bruskasse å funka som seng til han den første tida! å i vogna, så hadde eg voksiposen oppi den nedlagte sportsvogna, og det trekket til vogna over. enkelt å greit! om du gjør det sånn, så slipper du å kjøpe ny pose. for babyen MÅ jo ikke ligge i baggen, er jo bare å brette sammen et pledd å ha i bunnen, så det blir litt mykt og godt, og bare putte voksiposen nedi der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå