Gnisten Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Heisann! Litt sliten her, lå fra halv ett til kl seks med noen kraftige kynnere som tok helt av. Gjorde litt vondt innimellom, men ikke som en rie. Magen var bare steinhard og hadde omtrent konstante sammentrekninger. Ble i tillegg ganske dårlig og kvalm. Har ikke merket at det har komt noe fostervann, men så er også hodet festet så jeg vil nok ikke merke den store fossen... Sovnet endeli i sekstiden og sitter nå bare å venter på at det skal begynne igjen. Er dette en indikasjon på at fødselen er på vei? Er i 38+ 5 og jordmor har sagt at jeg nok ikke kommer til å gå helt til termindagen. Er det nå jeg bare må gå å legge meg igjen og få litt søvn før det hele begynner? Er så spent!
Piipii Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Ikke for å være negativ, men sånn har jeg også hatt det i mange uker nå, men sitter fortsatt med magen. Men man skal aldri si aldri, plutselig starter det. Og det kommer spsielt på natten når man helst skulle ha sovet:)
lillegull:) Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 ikke meningen å være negativ her heller, men lege sa til meg at jeg heller nok ikke kom til å gå helt ut.. trodde jeg kom til å føde en uke el to før tiden.. men sitter her enda.. 5 dager til termin... men mulig du er heldig da:) lykke til..
conney skal ha nr 2:) Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Jeg skal være posetiv:) sender deg litt fødestøv det trenger du..sikkert ikke lenge igjen kjære deg..tenker du er lei.. Men som de andre sier det kan enda gå en stund..jeg har 3 uker til termin, har det som kalles modningsrier om natta, men jeg jeg er innstilt på å gå til 1 sept evt..lenger..håper jo så klart jeg føder snart:) Gleder meg sånn til babyen kommer:) Masse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå