Gå til innhold

Uff, barnehagetilvenning er ikke gøy....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag gråt hun så ille da jeg gikk . Helt vondt i kroppen jeg :( Igår ringte de og ba meg hente henne, for hun roet seg ikke etter å ha begynt å gråte etter maten. Det er 5. dagen hennes i bhg idag, og hun MÅ jo bare bli vant med å være der..... Men akkurat nå skulle jeg ønske jeg kunne hente henne hjem med en gang....

Bare et lite sukk fra meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff så leit da.

Håper det går bedre for henne snart da ... det gjør som regel det -bare hun blir trygg på å være der ...

Skrevet

Det går bedre etterhvert - lover! Trøsteklem til hjertesukkende mamma!

Skrevet

Uff... Skjønner at ikke det er noe gøy... Var hun sånn den første og andre dagen også? Eller er det nå det har gått opp for henne at dere drar kanskje? Isabelle er i barnehagen idag. Er siste tilvenningsdag.. Men her er det meg dette er værst for.. hehe... Lykke til da:o) Det roer seg helt sikkert etterhvert...

Skrevet

Huff nei, dette er ikke kjekt!

Poden her også gråter når jeg reiser. Har gjort det hver dag denne uken. Han begynte i barnehagen sist onsdag.Men de sier han roer seg fort og koser seg, så jeg får prøve å stole på det. Jeg vet han hadde kjedet seg hjemme med meg (han er 2,5år) og om 3 uker begynner jeg i ny jobb, dagtid, så da må han bare.

Så det går nok bedre etterhvert, er jo en ny rutine de skal venne seg til!

Skrevet

Ja vet at det går seg til, og at hun glemmer det litt innimellom. Det er fint å høre det likevel ;)

maibaby: nei, de to førte dagene gikk det greit, da vimset hun rundt. Mandag dro vi en times tid, og da gikk det fint. Men igår, da skulle hun være der hele dagen, da ringte de som sagt og ba meg komme så hun ikke skulle få helt skrekken. Var skikkelig mammadalt i hele går og idag tidlig. Grusomt da jeg leverte henne idag, hun hyylte,men håper det var litt det at hun ville ut og leke på sklia og ikke bare det at jeg gikk. Skal hente henne kl to idag, spent på hvordan det har gått. Mandag begynner jeg å jobbe, og det hadde vært så deilig om hun var roligere da - for da kan jeg jo ikke hente henne tidlig heller..... Og ja, det er rart for meg også hehe.... Gått bra med dere i bhg sålangt da?

Skrevet

Neeei uff,, nå begynte jeg bare å grue meg enda mer til tuppa skal i barnehagen :(

Skrevet

Huff, så kjedelig. Men det går seg nok til etterhvert.

Gruer meg til småtten begynner på mandag :S

Skrevet

Nei, det var jo ikke meningen å "skremme" dere andre, unnskyld!! Men det er tøft, det er det. ;) Men vi får høre på det de som har vært igjennom det sier, det går seg til. Nå ligger hun (forhåpentligvis) og sover, så akkurat nå er jeg rolig og det er jo bare 2,5 time til jeg skal hente henne hehehe

Skrevet

heisan.

ja, tilvenning i bhg er ikke gøy. Min lille jente klamrer seg fast i meg og hyler når jeg skal gå. Men hun gir seg etter 1-2 minutter da, og leker og koser seg....begynte for en uke siden, gått bedre og bedre. Men det river i hjertet og er vondt når jeg går fra henne når hun gråter og hikster mammaaaaa.... uff. :(

Gleder meg til hun løper glad inn dit. Har henne korte dager fram til jeg skal jobbe.

Storebroren går på en annen avdeling, så de henter han litt inn til henne om hun er trist. Heldigvis. Han trøster henne og klemmer.

Skrevet

Bare en liten oppmuntring til dere som ble skremt nå. Min sønn på 17 mnd har i dag sin tredje dag i barnehagen og det har gått veldig fint. Han gir meg kos og vinker når jeg går og er kjempefornøyd! Men til dere som sliter, jeg vet hva det også er... Holdt på i tre uker med tilvenning for eldstemann, men da løsnet det og gikk veldig bra etter det. Så hold ut!:-) Lykke til med barnehagestart alle sammen.

Skrevet

og enda en oppmuntring :) min på 17 mnd begynte i bhg på torsdag og har vært alene der siden fredag! Ikke noe hyl eller noe. Går strålende og han koser seg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...