hit og dit Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Det var sesong tre som gjekk på skjermen no? Sesong fire begynner ikkje i USA før til hausten. Du må nok smøre deg med tålmodighet. =)
mammmamia ** Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Den har ikke begynt enda, begynner i slutten av september..! :-P
Gjest Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 HVAA ?? Var det ikke seson 2 som gikk i norge nå ?
Gjest Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 Gleder meg til ses3 på dvd, jeg....så jeg kan se alle episodene uten å bli avbrutt av liten gutt som ikke vil sove
hit og dit Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 Eg har ikkje sett sesongene på tv, men det er iallefall komt ut tre sesonger, den fjerde kjem til hausten. Sesong ein handla om selvmordet til ho eine frua, i sesong to så flytta det inn ein mørkhuda familie som hadde sonen i kjellaren og i sesong tre så er Orson med. (kort oppsummert).
mammmamia ** Skrevet 8. august 2007 #7 Skrevet 8. august 2007 Det var sesong tre som gikk nå, som sluttet med at Edie (tilsynelatende) tok livet sitt..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå