1kar&1møy&meg™ Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Ja og veldig dårlig råd....... nå vet jeg jeg har mange hull og til og med en brukket jeksel. Jeg får vondt i magen når jeg tenker på alle de timene jeg blir nødt å være i stolen der inne også er det så flaut at det står så dårlig til med tennene mine.... huff. Noen som har noen tips her for jeg finner stadig nye unnskyldninger for å ikke gå og seriøst så har jeg ikkje råd lenger heller.
Gjest Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 gå til legen å få valium før du skal sette deg i stolen.. Jeg søkte støtte hos sosialen (da jeg ikke hadde unge og mann) og fikk kommet meg til tannlege,noe jeg ikke hadde vært hos på 10 år!! Kanskje du kan søke lån hos kommunen slik at du kan gå til tannlegen ?
Gjest Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 hvor bor du i landet´? det er en forening som heter odentofobi foreningen eller noe i den dur - de har tannleger knyttet til seg rundt om i landet som er spes på å takle odentofobi. De har kurs og de er veldig dyktige. - Om du bor i Bärum omeng så har jeg 2 jeg kan anbefale på det sterkeste. Hos den ene får du smertefri bedövelse om du vil ha det. Om det er det du skremmes av. Den andre der legger de deg i narkose og kan fixe allt mens du er unde rnarkose !
1kar&1møy&meg™ Skrevet 8. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. august 2007 Jeg bor i Rogaland på Haugalandet. Men takk for tipset. Jeg tror jeg tar et søk på nettet for å se om jeg finner en slik tannlege i nærheten. Har også hørt om at det finnes noe som heter laserborr som skal være mindre smertefullt...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå