Gå til innhold

Flergangsfødende og rier!?!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Med min første hadde eg bare rier i nederste del av ryggen. Med nr 2 hadde eg rier i magen, litt over hele den nederste delen. Den siste dagen har eg hatt rare smarter i ribbeina... Dei er vedvarende, og langvarig. Men ikkje regelmessige. Dei blir mindre vonde viss eg står oppreist. Kan dette være kynnere, eller kan det være litt rier?

 

Kor opplevde du riene dine?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres mest ut som kynnere syns jeg, siden de går over når du beveger deg.

 

Blir magen din hard når du har disse takene?

Skrevet

Nei... Magen er fin, heilt normal. Bare ribbene som gjør vondt. Det gir seg og viss eg presser på dei, eller legger meg i fosterstilling... Noen timer siden sist nå, men lure liksom kva det kan være! Babyen sparke ikkje så mye i ribbene heller, bare presser mot dei...

Skrevet

Ta en tlf til føden, de er der for det hvis det er noe du lurer på:)

Skrevet

Ja, får gjøre det... Viss det kommer tilbake, ikkje kjent noe nå på ca 8 timer. Ta det opp på kontroll neste gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...