Nybakt mamma, nå til 3! Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Med min første hadde eg bare rier i nederste del av ryggen. Med nr 2 hadde eg rier i magen, litt over hele den nederste delen. Den siste dagen har eg hatt rare smarter i ribbeina... Dei er vedvarende, og langvarig. Men ikkje regelmessige. Dei blir mindre vonde viss eg står oppreist. Kan dette være kynnere, eller kan det være litt rier? Kor opplevde du riene dine?
Piipii Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Høres mest ut som kynnere syns jeg, siden de går over når du beveger deg. Blir magen din hard når du har disse takene?
Nybakt mamma, nå til 3! Skrevet 8. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2007 Nei... Magen er fin, heilt normal. Bare ribbene som gjør vondt. Det gir seg og viss eg presser på dei, eller legger meg i fosterstilling... Noen timer siden sist nå, men lure liksom kva det kan være! Babyen sparke ikkje så mye i ribbene heller, bare presser mot dei...
Piipii Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Ta en tlf til føden, de er der for det hvis det er noe du lurer på
Nybakt mamma, nå til 3! Skrevet 8. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. august 2007 Ja, får gjøre det... Viss det kommer tilbake, ikkje kjent noe nå på ca 8 timer. Ta det opp på kontroll neste gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå