Gå til innhold

Hvor mye bruker dere på mat på en mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har ingen anning om hvor mye vi bruker, men har lyst å sette opp et budskjett. Lurer da på hva et gjennomsnittlig matbuskjett er???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri hatt verken buDSJett eller regnskap på hva vi bruker på mat og vanlige husholdningsartikler, men regner med at det er ca 6 000 i mnd. 2 voksne, en to-åring og bikkja.

Skrevet

Dette har jeg og lurt på flere ganger - bruker nok mere enn jeg burde forde jeg ikke har noe ordentlig budjett. Beg skrive handle liste nå så jeg i hvertfall ikke kjöper en masse vi ikke trenger i huset!

Skrevet

Gjetter på at vi bruker 5-6000 på mat. Har tenkt å ta vare på alle kviteringene i løpet av en måned for å se hvor pengene egentlig blir av. Handler en del ubrukelig skrot også...

Skrevet

vi bruker 1200 i uken-2voksne og en på ni mnd.

det inkl en handel i sverige- kjøper kjøtt og karbonadedeig der, sparer mye på det altså.

også dekker det babymat, nan, snop , og alt annet man må i løpet av en uke. og vi lever ikke spes sparsomt heller egentlig. kjøper det vi vil ha.

Skrevet

HVAAAAAAA 1200,- åhhhhhhhh nå leste jeg uken puuhhh trodde det var mnd. Da hadde du värt min personlige shopper :o) LOL

Skrevet

6-7000 kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...