Bella Swan Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 jeg har ingen anning om hvor mye vi bruker, men har lyst å sette opp et budskjett. Lurer da på hva et gjennomsnittlig matbuskjett er???
Gjest Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Har aldri hatt verken buDSJett eller regnskap på hva vi bruker på mat og vanlige husholdningsartikler, men regner med at det er ca 6 000 i mnd. 2 voksne, en to-åring og bikkja.
Gjest Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Dette har jeg og lurt på flere ganger - bruker nok mere enn jeg burde forde jeg ikke har noe ordentlig budjett. Beg skrive handle liste nå så jeg i hvertfall ikke kjöper en masse vi ikke trenger i huset!
Prish Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 Gjetter på at vi bruker 5-6000 på mat. Har tenkt å ta vare på alle kviteringene i løpet av en måned for å se hvor pengene egentlig blir av. Handler en del ubrukelig skrot også...
Gjest Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 vi bruker 1200 i uken-2voksne og en på ni mnd. det inkl en handel i sverige- kjøper kjøtt og karbonadedeig der, sparer mye på det altså. også dekker det babymat, nan, snop , og alt annet man må i løpet av en uke. og vi lever ikke spes sparsomt heller egentlig. kjøper det vi vil ha.
Gjest Skrevet 8. august 2007 #7 Skrevet 8. august 2007 HVAAAAAAA 1200,- åhhhhhhhh nå leste jeg uken puuhhh trodde det var mnd. Da hadde du värt min personlige shopper ) LOL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå