theafranord Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Lofoten.....nydelig sommer....I dag er det 25 grader og sola skinner nok en dag fra skyfri himmel. I dag skal vi i fjæra å se om vi finner krabber...det synes barna og jeg er så morsomt.... Ha en super dag alle dere ....
Gjest Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 En kald en her i Oslo ihvertfall,lite koselig. så nå blir det syden på meg gitt!
liin Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Har hatt en absolutt fantastisk fin sommer!!!! Det er enda fint sommervær enkelte dager men med temp opp mot 25 grader, blir det litt for varmt nå som jeg er begynt på jobb igjen. Dessuten begynner magen å "kreve " sitt, er i uke 32.
Musa *4 perfekte gutter* Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 Værste sommer EVER det er jeg sikker på..eller nesten..Det har regna hele sommeren, så vil kalle det høst jeg..hehe... Men i dag er det lyseblå himmel, og sol:) 24 grader i skyggeveggen=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå