Gå til innhold

Hvordan sommer har dere hatt????


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lofoten.....nydelig sommer....I dag er det 25 grader og sola skinner nok en dag fra skyfri himmel.

I dag skal vi i fjæra å se om vi finner krabber...det synes barna og jeg er så morsomt....

 

Ha en super dag alle dere ....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En kald en her i Oslo ihvertfall,lite koselig. så nå blir det syden på meg gitt!

Skrevet

Har hatt en absolutt fantastisk fin sommer!!!!

Det er enda fint sommervær enkelte dager men med temp opp mot 25 grader, blir det litt for varmt nå som jeg er begynt på jobb igjen. Dessuten begynner magen å "kreve " sitt, er i uke 32.

Skrevet

Værste sommer EVER det er jeg sikker på..eller nesten..Det har regna hele sommeren, så vil kalle det høst jeg..hehe...

 

Men i dag er det lyseblå himmel, og sol:) 24 grader i skyggeveggen=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...