mammmamia ** Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Hvis det er snakk om til ungen som er født august 2006 ville jeg gått for Reima. Liker egentlig ikke de dressene, de er så vanvittig svære og boblete, så ville nesten heller gått for en vår-/høstdress og brukt ulltøy under altså... Troll sin er helt genial til de større barna, mye bedre enn Reima, mer slitesterk, men blir ganske tung å bevege seg i for de aller, aller minste..! Vi sverger til Troll til storebror på snart 4 år, men til lillesnuppa går vi enten for Reflex sin vinterdress med ullfor, eller Name It sin... Name it er samme som Reima, bare mye billigere, og den virker mykere og deiligere..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå