Gå til innhold

Phantom-mannen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært på guttetur til Ølfestivalen i Berlin helgen som var.

Da han kom hjem hadde han med seg gaver til alle utenom Måka, for han skjønner ikke stort av det likevel..

Jeg forventet ingenting, men ble nok en gang overrasket! :)

Jeg fikk nemlig 2 deo av det merket jeg bruker. (Han hadde oppdaget at jeg var tom) 1 bodyscrub, 1 dusjsåpe, og 1 bodylotion...

Og til alt overmål: Da jeg hoppet i dusjen igår kveld og nøt de deilige nye produktene kom han og gav meg en skikkelig skrubb på ryggen, og hjelp til med å smøre den med lotion etterpå...

Det var en salig phantomet som sovnet i den deilige sengen, nystelt fra topp til tå...

Og det kan jeg si,...mannen min er god på gaver, blomster og overraskelser...Å så heldig jeg er! *smiler*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, det var snille mannen det! høres absolutt fortreffelig ut. Jeg kunne også tenk meg en ryggskrubb. Bortsett fra det har jeg også vært heldig med valg av mann.

Skrevet

Hmm, nå ble jeg veldig nysgjerrige på alle de prikkene, jeg da ;-)))

Godt at han "rakk" gaver også da. For Måka var det nok gave nok å få pappaen hjem igjen!

Skrevet

....hihihi........jeg rødmet nesten når jeg leste dette jeg.....og tenkte at phantis hadde lyst til å dele litt mer med oss enn vi egentlig kanskje ville vite;-)))

Skrevet

Dere tenker visst lenger enn meg. Jeg mener å huske at Phantomet ofte bruker... i setningene sine, men det stemmer kanskje ikke?

Skrevet

Ha, ha, du skal se det er fantasien til Klatten og meg som er litt for livlig ;-)

Skrevet

Neeeeida!!!!

Men jeg ble litt satt ut altså.......kanskje fortsettelsen på "storyn" kommer ikveld;-)

Skrevet

Jeg tror det er like lurt å overlate fortsettelsen til fantasien deres, jeg. Som regel blir ikke virkeligheten overgått av modne damers skitne fantasi ;-)

Skrevet

det er jeg som bruker ... i alle min innlegg...

og det betyr slett ingenting, det betyr bare at jeg tenker tusen tanker mellom hver setning, mne man kan da slett ikke skrive alt man tenker. Men når phantomet snakker om gjenforening, dusj, oljer og masasje og velger å avslutte med ... vel.... ha ha ha

da smilte jeg litt i skjegget og tenkte at de som er over 30 har det deilig!!!

Skrevet

He, he tenkte det samme jeg også....

Men tenkte jeg skulle være litt diskre og ikke nevne det:-)

Skrevet

nå er jo ikke jeg 30 enda, og da har jeg jo lov til plumpe ut med ting ;-)

det er av fulle folk og de under 30 man skal høre det :-)

Skrevet

Ja ja, jeg som tenkte at det sa mer om dere enn om hva som hadde skjedd, at dere leste masse heftig sex inn i denne fortellingen. Kanskje det heller sier mer om meg som ikke tenkte tanken i det hele tatt. Kvalm, sliten og stor - sex er ikke et veldig aktivt tema ;-)

Skrevet

he he he... jeg er bare sliten trøtt og nervøs... sex står ikke øverst på lista her heller :-) her er det mer : hvor mange sanger skal vi egentlig synge, oi jeg må skaffe et PA-anlegg, shit tenk om tenk om tenk om....

jeg heier på deg Maud!!!

Skrevet

Jeg heier på deg også og er sikker på at det kommer til å bli kjempevellykket neste lørdag.

Tenk om det blir veldig morsomt! Tenk om du blir utrolig vakker! Tenk om alle blir veldig rørt av sangen du synger? Tenk om mannen holder en personlig og fin tale? Tenk om dritgreigutten og lillejenta er greie hele dagen? Tenk om svigermor er fornøyd hele dagen? Tenk om kaka blir akkurat sånn som du vil?

Sex har dere god tid til etter bryllupet ;-)

Skrevet

heldigvis, vi skal jo leve hele livet sammen, og jeg har slett ikke tenkt til å kun bruke sengen til lesing og yatzy, men nå er den fin til det :-)

takk Maud, du har rett... JEg har jo lært noe nytt av damen på flyet, nå må jeg huske det :

DET KAN SÅ FORT GÅ GODT!

Nå skal vi se på på Poirot, det blir fint!

Skrevet

Og jammen fikk vi ikke servert sexlivet til et par til her inne.........jeg ler så jeg rister.........hahahahahaha...............

Mitt sier jeg ingenting om for det er privat NEMLIG;-)

Og jeg har vært ute og gått med sjumils-støvler og er gjennom svett.......så nå skal jeg snart hoppe i dusjen og gjett hva jeg skal etterpå da damer!!!

Se film såklart - det er jo onsdag og nye filmer:-))

Skrevet

HA HA HA, jeg ler meg skakk :)

Phantomet - jeg håper du ser hvilken brannfakkel av en fortelling du la ut!!

Skrevet

Jeg kan jo ikke la dere damer være alene et lite øyeblikk, før dere tar helt av.... *skratter*

I min søte fortelling stod det ingenting om hverken oljer eller sex,.....men jaggu fikk dere ikke vridd det til ...jaja...Jehg bare skrøt av den fine mannen min.

Det kanskje nå det passer å si at noe privatliv har jeg, og at jeg ikke dele ut "tjenester" betalt med gaver....*ler*...

dritgrei kan nok trygt glede seg til hun passerer 30....alt blir bare bedre og bedre....

Maud husker rett, for jeg bruker nemlig ofte prikkene.......!

Skrevet

Jammen godt å høre phantis;-))

Og de prikkene......ja de blir vel brukt flittig av de fleste her inne, så det var jo ikke skjellig grunn til mistanke pga dem;-) Hihihihii.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...