Gå til innhold

Audi a4 og barnevogn,noen???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Sikkert noen som har denne bilen,det jeg lurer på er hvilken vogn dere har som passer fint bak i denne bilen,gjerne også hvordan barnesete dere har..

Har fått beskjed fra baby butikker at denne bilen ikke akuratt har stor plass til barnevogn,men regner med at noen der ute har fått det til..

Jeg selv ønsker med en 3 hjuling med vendbart forhjul så kanskje noen kan komme med tips!!

Takk;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heihei!

Vi hadde Audi a4 til førstemann, sedan altså, ikke stasjonsvogn. Vi hadde vel ca den største vognen som finnes, nemlig en Simo dypvogn. Vi fikk fint plass i bagasjerommet, men måtte legge inn understellet først og så legge bagen på høykant etterpå. D ble jo ikke så god plass til andre ting der bak, men vi ble eksperter på stuing:) Vi har familie et stykke unna og vi fikk alltid plass til d vi skulle. Men nå med to barn så har vi investert i en vw passat st. vogn.

Så jeg skulle tro du fikk plass til den vognen du vil. Men d går kanskje an å soørre om å prøve på butikken før du kjøper?

Skrevet

Vi har en Corolla Sedan, og har hørt at den har omtrent samme bagasjeromsstørrelse som a4.

Vi har Simo Kombi, må ta ut bagen og av med kalesjen for å få plass i bagasjerommet.. Litt tungvint, men vi har ikke råd til å bytte bil akkurat nå...

Har prøvd en trehjuling i bilen, og det var det samme der, selve bagen måtte av, men husker ikke med kalesjen...

Det jeg kommer til å gjøre er å kjøpe en Quinny Zapp i tillegg (koster ca 15-1600), denne tar omtrent ikke plass, og bilstolen vår (BeSafe IziSleep) kan festes på. Den kommer jeg til å bruke hvis vi skal en kjapp tur på butikken, eller hvis vi skal en to-timers runde på et kjøpesenter.

De fleste babybutikker lar deg ta med vogner ut og prøve mot at du legger igjen visakort eller noe sånt i kassen ;)

Skrevet

vi har audi a4 stasjonsvogn.. alle prater om at den er så liten bak, men synes ikke det vi.. får nok fint plass til vogna.. har graco sete med base:)

Skrevet

Så er det rimelig forskjell på stasjonsvogn og sedan da ;) Ikke vet jeg 100% sikkert hva HI har, men tolka det iallefall som at det var sedan hun hadde :)

Skrevet

ja de har sagt at vi kan ta med bilen ned og prøve vogner i bilen så det skal vi gjøre,men regner med at noen her har erfaring med vogn og bil i det daglige og kan si hva de synes er bra og ikke:)

Skrevet

Obs glemte det,det er en stasjonsvogn....

Skrevet

Da skal det iallefall ikke være noe problem ;)

Jeg har en Toyota Corolla sedan (96modell) med LITE bagasjerom og får plass til en Simo Kombi ;) Og den vogna er ikke av de minste har jeg forstått.... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...