Gjest Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Leier jo bare leilighet ennå. Kevin har sitt eget rom, men har ikke lyst å flytte før vi evt skal kjøpe og det blir ikke enda. Går det bra med 2 små på samme rom? Ganske stort rom da. Lille baby skal jo ligge inne hos oss det føste stunden (i egen seng ved siden av oss)
Gjest Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Kommer vel an på hvor tungt de sover... Hadde ikke gått med mine to gutter fordi de begge våkner ganske lett av lyder.
Hidjey Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Vi har begge gutta på samme rom (når stesønnen min er her hos oss) Det går kjempefint det, er akkurat 1,5 år mellom de.. Men så har de tidenes sovehjerte begge to da..
Gjest Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Jeg hadde egntlig håpet at alle skulle svare: JA!! det går kjempefint hehe. For egentlig er det ingen andre muligheter
mammmamia ** Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 Det går IKKE fint her..! Altså, om storebror på snart 4 år sovner først går det greit, men om lillesøster på 14 mnd sovner først blir det full rulle når storebror kommer inn..! :-)
Budeia82,m/4 jenter:) Skrevet 8. august 2007 #7 Skrevet 8. august 2007 Her går det kjempe bra, var veeeldig i tvil om dette skulle gå men det gikk over all forventnig. Di er nå 31/2 og 5 år gammle, begynte vell og sove i samme rom når di var ca 2 og 3 1/2.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 8. august 2007 #8 Skrevet 8. august 2007 men dere kan jo ha minsten på samme rom som dere til h#n er 1,5 år, kanskje 2 år også. Lillemor sov inne med oss til hun var 1,5 år. Da hadde vi lagd ferdig hennes rom, og nytt rom til oss vegg i vegg.
Nusseline♀♀♂ Skrevet 8. august 2007 #9 Skrevet 8. august 2007 Har nettopp lagt de på samme rom, men de er 4 og 6 år da. Går greit det, men de er jo store da. Minsten på 16 mnd skal snart få eget rom nå, han har sovet inne hos oss til nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå