Gå til innhold

Ok.... Å være forlover, hva er mine oppgaver?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lissom ikke helt peil på det, skal være forlover til ei vennine neste år... Og jeg har ikke peiling på utdrikningslag, taler osv osv :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

- Arrangere utdriknings lag.. Be om liste over hvem bruden vil ha med, med tlfnr eller epost

- Holde tale eller lage sang

- Være med til frisør

- Ordne på kjole, hjelpe til å få på kjole

- Skrive under forlovererklæring

Hvertfall det jeg kommer på..

Tips: www.utdrikningslag.no

Finner sikkert MASSE om forloverens oppgave på nettet også =)

Skrevet

Ok, utdrikningslag..... Dette er noe vi som er med på utdrikningslaget spleiser på? Eller jeg som betaler? Bruden?

Gruer meg jeg :P hehe... tale... herregud.... er 1 år til, men jeg gruer meg allerede :P

Skrevet

Det er noe alle som er med på betaler.. Dere betaler også for bruden =)

Er en stor oppgave da =) Du klarer det sikkert kjempe bra =)

Kan jo lage sang, om du ikke ønsker å holde tale =)

Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

Det spleiser dere på.

Jeg var brud i dag for 1 år siden og jeg husker jeg syns det var litt flaut med talene :-P Selv om de var til oss, hehe!

Også må du støtte bruden i alt da.

Skrevet

Mine forlovere gjorde det som ble nevnt over her. I tilllegg var dem utrolig flinke på selve dagen med å sørge for at folk hadde det bra -vi hadde ikke så mange gjester og ingen til å servere kaffe, kaker og drikke etter middagen. Men forloverne mine fylte opp glassene osv hele kvelden. De var humørspredere og fikk folk til å føle seg vel, sørget for god stemning hele tiden. De var suverene! Vi ble servert av dem hele tiden og de sørget for at jeg og min mann hadde det bra!

Dette gjorde de uten at jeg har bedt om det og det satte jeg utrolig pris på.

Skrevet

Den eneste oppgaven, sånt rent strengt formelt sett forloveren har, er å signere forlovererklæringen! :-)

Da jeg giftet meg, og valgte forlover, så var jeg glad for å ha valgt en som jeg visste at garantert ikke arrangerte utdriknings(utdritings-)lag....

Men tale holdt hun, og det var koslig!

Skrevet

utdrikkingslagene er alle med og betaler ---IKKE BRUDEN

dere som skal være med deler utgiftene ; visst det er alkohol med betaler alle den selv . .. .

bruden skal tjene seg penger selv for å ha til alkohol, eller dere spanderer på henne !

er mye hun kan gjøre for å tjene de pengene, selge ett eller anna, ha oppvisning med en hatt som folk kan putte litt oppi . . osv osv

her er det bare fantasien som setter grenser ..

snakk med andre som har vært i utdrikkingslag /arrangert .. . få litt tips osv .

Skrevet

Ok, har sett litt på den linken www.utdrikningslag.no, den var jo bare heeelt genial :)

Vet hun ikke vil "drites" helt ut, så får finne på noe som er skikkelig gøy for henne :)

Den talen må jeg vel holde tenker jeg, hehe... :D

Kommer sikkert til å hylgrine hele tida uansett denne dama! :) hehe... Hun skal gifte seg i kloster ruiner, kommer til å bli kjempe fint.

Og jeg kommer til å tute all the time :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...