Lillnita. Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Har en hann katt som støtt og stadig kommer drassende med fugler og mus, og legger dem fra seg på trappen utenfor her. Er det noen som har forslag til hva jeg kan gjøre for at han skal slutte å legge dem utenfor huset? Vet jo at det bare er hans måte å vise at han vil bidra med maten her på, og at det ligger i kattens natur å gjøre dette. Er jo en ting at han fanger dem, men han trenger jo ikke komme hjem med dem etterpå.
ana baroma Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Det der har jeg gitt opp... her får han ros og skryt (vil jo gjerne ha det musefritt her), og gudene skal vite vi har fjerna mye rart. Mus, en død måke fra kjellerstua, diverse andre fugler osv. Vær glad du har en ivrig jeger, hehe:))
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Den siste uken har vi hatt 8 fugler her ute. Ene var en fuglunge huff
Gjest Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Ei MÅKE? Sikker på at det er katt du har, og ikke gaupe? Hehe
Gjest Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 haha har det slik jeg og... alt vel i varmen? pes
Lillnita. Skrevet 8. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. august 2007 Sjaman joda alt er vel, litt varmt da hehe =) Så det er altså ikke håp ? Han har jo til og med halsbånd med bjelle, og enda klarer han å få fatt i fuglene, trodde det skulle hjelpe på, men nei. Nei nei, får trøste meg med at han blir billigere i kosten, haha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå