Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann er det noen av dere som 2 dager over ikm har testet negativt og likevel vært gravid? Jeg har gått på crinone og albyl-e denne måneden har bestandig vært punktlig med mensen den har kommet på timen omtrent,men nå har jeg ingen tegn på at den er i anmarsj en gang. Er passelig kvalm og uvel og føler meg faktisk gravid men får ikke til å gjøre annet enn å håpe så lenge testene er negative. Men så lenge ikke mensen kommer så er det vel et lite håp er det ikke. Takk for svar hilsen viny

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei viny :)

Har ingen erfaring med disse med. selv, men synes jeg husker å ha lest at mensen kan bli litt forsinket når man bruker disse.

Har selv tenkt å be om resept på crinone - er det lege eller gyn. som skriver ut det?

Skrevet

Jeg fikk det hos gyn etter den 4 ma håper at det gjør underverk. Siden vi har 2 små attpåklatter så mente vel gyn at vi hadde en reell sjanse til å klare det. Har ingen tegn på at mensen er i anmarsj så vi håper at det har slått til denne gangen.Lykke til hilsen viny

Skrevet

Crinone kan utsette samt gi symptomer,det er jo hormoner,så ikke så rart,har gått på det selv et par ganger,men sluttet på det da blodprøven viste negativt.

Men håper for din skyld du er gravid.

Skifer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...