Mona2 Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 3 dager på overtid her.... Våknet i natt med skikkelig tak en gang, men det ble dessverre med det ene.... Håper noe skjer i løpet av uka, da:) Dette er nummer 2 og nummer 1 kom to dager før termin, så har tydeligvis en skikkelig stabukk inni her denne gangen....
Piipii Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Jeg sniker meg bare inn her litt på forskudd hvis det er ok:) Har termin i morgen jeg da, men virker som at lille prylet trives for godt her inne til å ville oppleve verden:) Fødte også min første to dager før termin, men han her må likne mer på faren sin, den stabeisen,hehe
♥ nr3 i juni 2011♥ Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 To dager over termin her... kjedelig geier. Ingen tegn til fødsel så langt.
Duracellgirl*prøver* Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 6 dagen over nå... men det går heeeeelt fint.han kommer når han kommer.
Mamma til M07 & M09 Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 13 dager over. Sliter med å stå opp fra sengen. begynner å bli en smule tungt. Ellers grei form. Ser fram til morgendagen. Fått beskjed om at eg blir satt igang i morgen. Jippi
Gullgrisen m/ novemberspire Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 7 dager over og like skuffet hver morgen over at magen fortsatt er der....håper det skjer noe snart. Skal til jordmor imorgen og da skulle vel hun fikse kontroll på Ullevål. Lurer på når jeg evt blir satt igang (håper jeg slipper det!!). Mammaklærne passer ikke lengre så jeg må inn i skapet til sambo for å låne t-skjorter og gensre...han er tynn som ei flis men heldigvis veldig høy:) Tungt ja, og mange sms og telefoner fra venner og familie som lurer på hva som skjer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå