Gå til innhold

Silikon-innlegg???

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei..

har vurdert innlegg til sommeren, hva ligger det på i pris og hvor mye har dere forskjellige lagt inn??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor i all verden skal du ha inlegg?

Skrevet

det spørs jo helt på hvordan brystene dine er har du evt hengebryst osv.. legen anbefalte ikke silikon på meg etter jeg har hengebryst så måtte først då få utført brystløft dermed vudere om jeg ville ha silikon i.. kommer an på hvordan huden din er osv ..

Skrevet

bryst:-) hehe glemte å skrive det selv om det er det mest naturlige:-)

Skrevet

Hvis du snakker om innlegg i tissemannen din anbefaller jeg deg å ta kontakt med kirurg, for her er de fleste kvinner, unntatt Yppert da, han kan du sikkert sende en mail å få litt info he he

Skrevet

bruker samboers profil nå:-)beklager

Skrevet

Litt driti på draget når du er en mann eller??????? Er du kvinne ????

Skrevet

Belag deg på pluss/minus 30 000,-

Skrevet

Ville ikke anbefalt det på sommeren. Heller høsten slik at du kan bruke den tiden til å heale. Du skal gå med støttebh i 6-8 uker (rundt der).

Mengden tar de i forhold til kroppen din så lenge du ikke har noen ønsker om ekstra store eller små. Be de om å finne rett str til deg.

Skrevet

Jeg la inn proteser i mai. Ville anbefalt å vente til over sommeren, da du må gå med en sports bh i 6 (lange) uker. Skal også dekke godt til arrene i sola det første året etter operasjonen. Jeg var akkurat ferdig med å gå med sportsbhen i juni. Men ville ikke gått med den i sommer.. Jeg gjorde det på colosseum klinikken, og betalte 27 300 kr med sports bh, full narkose, og smertestillende etterpå. La inn sånn det ser naturlig ut på meg. Kan ikke se det er silikon. Ingen som vet jeg har gjort det, bortsett fra de jeg har sagt det til selv... Jeg gikk opp fra a, til full c/liten d.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...