Twintipp og himmelblå Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Har dere fått narkose før??? Gikk det bra? Er så redd jeg ikke skal våkne av narkosen jeg nå... Spesiellt å tenke på at jeg skal sove mens noen skjærer i meg, herreuuuud:-p
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Har fått narkose ja.. Gikk bra det! Svært sjeldent man ikke våkner av narkose =) Det går heeeelt sikkert bra =) Første gangen jeg fikk ble jeg veldig kvalm når jeg våkna og kasta opp mye.. De neste gangene så ga jeg beskjed om det før jeg fikk, og da fikk jeg noe mot kvalme etter jeg våkna og da gikk det bra =) Lykke til =)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Ja, har hatt narkose mange ganger jeg. Det er ikke farlig, litt skummelt kanskje, men du sovner fort, får ha dyne på til du sover, og når du våkner ligger du i senga under dyna.
Gjest Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Hva er det du skal operere? Jeg har aldri fått narkose, og skjønner godt du gruer deg...
Twintipp og himmelblå Skrevet 8. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. august 2007 Er syk i tillegg og da..*dåååån* Tok en kvalmetablett i går, det er forebyggende stod det... Og har fått resept på det.. H#¤% altså, jeg gruer meg!!!!
3b@rnsmor-30* Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 jeg har hatt narkose 2 ganger. operert i føttene mine. gutten vår har hatt narkose 4 ganger fra han var 5,5 mnd til han var 8 mnd.. han ble også operert.. narkose er jeg ikke redd for, det er alle smertestillende se putter i deg for at du ikke skal våkne med det første som gjør det groggy og dårlig.. merkelig opplevelse å se barnet sitt sovne av narkose.. han så jo død ut.. men de gangene han ikke fikk smertestillende samtidig (fordi han bare bytta gips) våknet han under 1 min etter at nakosen var stoppa. og var i helt fin form.
Gjest Skrevet 8. august 2007 #7 Skrevet 8. august 2007 Jeg grudde meg som faen da jeg skulle opereres, pga narkosen, men det gikk helt fint:-) Var ganske Bambi-på-isen da jeg våknet og hele dagen etter da, men men... hehe... Dette går bra! Lykke til med operasjonen! )
ana baroma Skrevet 8. august 2007 #8 Skrevet 8. august 2007 har hatt narkose to ganger, og jeg ble ikke kvalm eller noe etterpå
Mulle :) Skrevet 8. august 2007 #9 Skrevet 8. august 2007 Går helt fint snuppa. Mindre tallet blir dårlig av det. Og en skjelden mulighet for at du ikke våkner opp igjen. ER stortsett de eldre som ikke tåler narkosen som ikke våkner opp igjen. Skal snart inn jeg og Fjerne galleblæren. Når skal du operere? og for hva om jeg kan spørre?
Twintipp og himmelblå Skrevet 8. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 8. august 2007 Åhh, gud.. Håper ikke det er mange som ikke våkner igjen!!!! Tør ikke si hvorfor her, sender deg pm etterpå jeg vennen:o) Må dra nå, skal operere om 2 1\2 time:o( GRØSS OG GRU!!!!!!
Hidjey Skrevet 8. august 2007 #11 Skrevet 8. august 2007 Jeg har hatt narkose to ganger, har gått så fint så. Mange som blir når de våkner, men det merket jeg ikke noe til. Men jeg ble rasende forbanna, var skikkelig sint når jeg våknet og ville bare hjem med en gang.
Mulle :) Skrevet 8. august 2007 #12 Skrevet 8. august 2007 gjør det snuppa =) Masse Lykke til. Tenker på deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå