Gå til innhold

Gi meg en sånn mann!

Anbefalte innlegg

Skrevet

pratet med en kollega om romantikk og slikt, etter at han fortalte at han i går hadde kjøpt roser sånn helt uten grunn. My god! Sist jeg fikk roser var for 8 mnd siden og da var det fordi jeg var forbanna!! Og her sitter han og sier at minimum MINIMUM hver 14 dag bør man gjøre noe romantisk for konen sin.

GI MEG EN SÅNN MANN!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er bare en skrytepave... sånne mannfolk finnes ikke i et fast forhold nei....

Skrevet

Hehe, Enig med Adriansmor. Slike fins ikke i et fast, og i hvertfall langvarig forhold =P

Samboeren min pleide å overøse meg med romantiske ting i starten av forholdet, men det var jo kun for å få meg på kroken, slik mange mannfolk er =P Sist jeg fikk roser nå... var vel..eh.. hmm.. ja.. 2år siden tror jeg.

Skrevet

Mannen min kjøper meg ofte blomster uten grunn.Blomster eller små gaver :)

Kanskje ikke hvert 14 dag,men hvert måned :)

Skrevet

*stjele mannen til Suturtang* =O

Skrevet

så koselig at noen gjør sånn da..

prøver å gjøre sånn med min samboer jeg da, i håp å inspirere til å få litt tilbake, men ser dårlig ut sålangt...

*gliser*

men igjen, er jo "litt greit" når det skjer litt sjelden, da setter man ektra pris på det kanskje?

Skrevet

Tja, for min del tror jeg d hadde blitt litt vel mye med blomster hver 14.dag. Men når jeg tenker etter så er sambo ganske flink til å gjøre småting som jeg setter pris på.

Sist jeg fikk blomster er vel nesten ett år siden(til bursdagen min), og det var en nydelig bukett og faktisk ett lite kort han hadde skrevet(og ikke bare ett sånt ferdigkort hvor han kun hadde skrevet under). Da ble jeg så glad at jeg begynt å grine ;p

Skrevet

hmm.... kan ikke huske forrige gang jeg fikk roser av sambo... er nok noen år siden ja..

MEEN han er verdens beste! Sådeså! :) Er bare ikke typen til å tenke slik... gir meg heller kose og klemmer ;p

åååååå så romantisk jeg følte meg nå ;D

Skrevet

Jeg tror jeg har en sånn supermann.. Kom hjem her med roser på fredag sånn uten grunn. Jeg er faktisk lei av å få blomster.. Hehe.

Også lager han middag stort sett hver dag (siden jeg er så sliten for tida) og han gjør det meste av husarbeid og betaler de fleste regningene.. Han klager aldri,bare passer på at jeg har det bra. Det blir faktisk litt kjedelig innimellom. Veldig forutsigbart.

Skrevet

HAH. Du kan få mannen min, da vil du eeeelske det forutsigbare

Skrevet

Jo det finnes. Har holdt sammen i 16 år nå og jeg får stadig små overaskelser, alt fra blomster til større ting. Jeg får ikke noe fast hver 14. dag eller 1 gang i mnd, noen ganger kan det gå lenger eller kortere mellom overaskelsene. Det hender til og med at han har barna med seg og velger noe til meg eller sender meg kort i posten bare for å sende små hyggelige ord.

Skrevet

Jeg har verdens beste mann, og får blomster hver fredag...!! Da står blomstene på bordet etter at ha har betalt for 4 timers med vaskehjelp!

Bare og nyte livet damer...

Skrevet

Hei Fricke*høygravid med jente*

Nå vet ikke jeg hva du gjør for å inspirere for å få igjen det samme.

Det hender ofte at jenter gjør romantiske ting som vi selv setter pris på og håper at mennene gjør det samme, men dessverre er det ikke slik, vi er og blir ulike.

Min mann setter pris på at jeg arrangerer fotballhelger, mat og drikke står klart, jeg tar med barna og rømmer huset. Han og kompisene kan da spille fysiskt og via tv eller bare se på fotball og ha det gøy, sende han på guttefisketur på fjellet osv, noe han liker og setter pris på. Jeg hater fotball og er ikke så glad i fisking.

Etter at jeg gjorde mer av det han likte enn det jeg likte til ham, har det drysset mange goder min vei. Til påske i år fikk jeg også påskeegg, men i sølv og med et vakkert smykke inni. Får blomster med gjevne mellomrom ikke noe fast og alt fra en blomst til flere slik at jeg sliter med å få plassert dem rundt om i hjemmet(de er av de mer sjeldnere, har kanskje bare skjedd 4 ganger).

Vi har nå holdt sammen i 16 år, håper du finner ut av hva det er mannen din vil sette pris på og bli inspirert.

Lykke til:)

Skrevet

Kan ikke få han....han er min:):):)

Skrevet

AMEN!!:D

Mannen til søstera mi kjøpte roser til henne for en liten stund siden.. Uten grunn. DA var han stolt da!;)

Skrevet

Jeg har en sånn mann! Han kan være fryktelig dårlig på andre ting, som f. eks. rydding, men han er god på blomster, smykker og søte, små kort!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...