Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Gode gener.......og det er ikke tull:-)
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Hold deg i form og ikke bli tørr i huden :-) Samt genene til mor da! He-he!
Twintipp og himmelblå Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 Jeg brukte spenol gjennom hele svangerskapet, HVER morgen og kveld, og gjerne etter jeg hadde dusjet! Jeg fikk et par små strekkmerker 5 dager før termin bare, men de synes omtrent ikke nå.. Ikke sikkert det det var avgjørende, men det skader ikke å prøev..Om huden får mye fuktighet blir den jo mer elastisk også)
Gjest Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 La vær å tenkt på det ! Enten får du det uansett, eller så får du det ikke. Rett og slett. Jeg bruke alskens kremer og dill - og det gikk bra det, helt til de to siste ukene før fødsenen. Da kom strekkmerkene da :-) Se på det som arr etter den beste jobben du noengang har gjort.
rødblåoggrønn Skrevet 8. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. august 2007 Jeg er så bekymret for å få strekkmerker at jeg snart ikke gjør annet enn å sjekke hele tiden.. Fikk ingen i forrige svangerskap, men kjenner jeg min uflaks så kommer dem vel nå!
Gjest Skrevet 8. august 2007 #8 Skrevet 8. august 2007 Har ikke troen på at krem kan være til hjelp. Jeg har igjennom 3 sv. aldri brukt noe slikt og har fortsatt ikke et strekkmerke en gang. Så endten eller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå