Cala75 Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Jepp, skulle hatt mensen på mandag. Den er ikke kommet enda. Vil ikke ta test enda for er så lei av å bli skuffa. Dette er fjerde pp. Har i bakhode at jeg nylig har hatt salmonella. 8 dager med kraftig diare der all mat kom rett ut. Lå på sykehuset i to dager med intravenøst og greier. Mulig dette forstyrrer denne syklusen. Men jeg håper jo :-) Skal ta test nærmere helga kanskje om ikke mensen dukker opp.
samsons mamma Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 ja det er ikke lett å vite om sykdommen har rotet lidt med kroppen. Er selv i 11pp og er 4 dage over tid. Testet mandag og var negativ men prøver igjen fredag, men håper da også den blir positiv
Cala75 Skrevet 9. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2007 Mensen har ikke kommet enda. Men tok negativ test etter jobb i går. Mulig sykdommen har forskjøvet eggløsninga slik at mensen egentlig ikke er forsinka og kommer snart :-(
Cala75 Skrevet 10. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. august 2007 Fire dager over nå...... Tror jeg tar morgentest i morgen hvis mens ikke har kommet til da.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå