Gå til innhold

savner det så å ha en liten baby i hus...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har så lyst til å bli gravid nå, vil ikke ha stor aldersforskjell på mine unger men samtidig så gruer jeg meg helt sinnsykt. Det er så utrolig mye som er for/ikke for på lista mi.. f.eks : får jeg til ammingen denne gangen? går svangerskapet like bra? sambo har lyst på en til men han sier vi ikke har råd. Han har full jobb mens jeg er på attføring av forskjellige grunner og vi får såvidt hjulene til å gå rundt nå men vet at det kommer til å bli bedre snart (det må bare det..). savnet er så utrolig stort og når jeg ser de nyfødte på kjøpesenter f.eks. så stikker det i magen og jeg blir fylt med en slags "glede". merkelig er det men vet ikke hvorfor det skjer :-)

er det andre som har det slik? Jenta mi blir 2 år snart og jeg har vært babysyk lenge nå.. hvordan overtale gubben? alt av utstyr har jeg jo , bare litt som skal kjøpes inn.. og tror ikke vi får dårligere råd med 2 unger det første året...eller??

trenger synspunkter !!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, dette er noe dere må være enige om,ja. Du må bare snakke med din kjære. Vi hadde en slik prat i heimen for et par uker siden, da jeg var ekstremt babysyk igjen, men vi fant ut (noe vi forøvrig har funnet ut før) at vi ikke skal ha flere, iallefall ikke enda. Men vi har 2 fastboende her, og ei til som bor hos mammaen sin. Om dere bare har en, og alikevel skal ha flere, så hvorfor ikke nå? Dess tettere barna er dess mer glede får de sannsynligvis av hverandre senere.

Skrevet

noen andre som har det slik? og som kanskje har blitt gravid selv i en vanskelig økonomisk situasjon.. ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...