Gå til innhold

Da har jeg testet....igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

og det blåe krysset kom klart opp det.. En gang vi glemte å hoppe av i svingen, og det ble det resultater av.. :-)

Så strandbryllupet i Thailand i januar blir nå utsatt på ubestemt tid! har termin i april. Helt rart å være gravid igjen!! Håper at formen holder seg bra nå som vi har en gutt på 17 mnd å ta vare på i tillegg. :-)

Vel, kanskje jeg skal bytte litt på nicket mitt jeg da.. :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, gratulerer masse da.

Det kan jo ikke være heeeelt uplanlagt, siden det å hoppe av i svingen er en temmelig usikker metode uansett om man husker å hoppe av eller ikke :-)

Det blir jo en flott aldersforskjell mellom dem da !

Lykke til videre !

Skrevet

Gratulerer med spire! Å glemme å hoppe av i svingen har det blitt resultater av her også en gang. Fort gjort! ;o)

Lykke til videre i svangerskapet.

Skrevet

Gratulerer så mye Gemini:o))))

Like gamle gutter vi da....

Du går en spennende tid i møte... Lykke til med svangerskapet, håper du får en fin tid:o)

Skrevet

Gratulerer så mye!!!!!

Skrevet

Tusen takk!!!! :-)

Nei, det var ikke noe krise om det skjedde, så derfor den "usikre" prevansjonsmetoden. Vi hadde egentlig tenkt å starte prøvingen nå i august, men skulle utsette det til januar siden vi skulle gifte oss i Thailand i januar. Men den gang ei.. Sjebnen ville noe annet.. :-) Bare koselig det! Gifte seg kan man gjøre en annen gang!

Skrevet

Oj :)

Gratulerer så masse og lykke til. Bryllupet vi skulle ha, og som ble utsatt da plutselig snuppa var på vei, er enda ikke i boks. Nå er hun 2 år straks....... Tja. Men det er helt greit å være samboer også :)

Skrevet

Hihi tydligvis fruktbar du da ;)

Gratulerer så masse med ny baby i vente :))

Skrevet

Hihi, fort gjort. Gratulerer! Når hadde du ikm? Og når er terminen?

Skrevet

Gratulerer masse :-)) Kjempekoselig med en ny graviditet.

Håper du får et flott svangerskap.

Klem fra meg

Skrevet

Tydligvis fruktbar ja.. dette er 4 gang jeg blir gravid på "første forsøk" selm om man ikke kan kalle dette et forsøk (har mistet 2 ganger før jeg fikk sønnen min).

IKM var vel i helgen eller en av disse dagene. Ikke helt sikker. siste mens 8. juli. I følge kalenderen er termin 17. april.

:-)

Skrevet

Grattis!!!

Får ca lik aldersforskjell som mine du, da:-)

Akkurat to år herl det er helt supert

Skrevet

Gratulerer så masse med bebis i magen:=) for en flott aldersforskjell det blir mellom dem. masse lykke til med svangerskapet:=))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...