Gå til innhold

Lammeksinn til baby - greit å ha eller ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde det ikke sist, men nå får vi en januarbaby.

Er det noe som er ok å ha - og brukes det da i vuggen eller ?

Skal shoppe i morgen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er veldig glad for lammeskinnet min martin fikk i dåpsgave, han bruker det året rundt. skal kjøpe ett til og ha i bhgvogna når det blir vinter. også liker han å ligge å kose med det :D

Skrevet

Vi hadde det ikke til nr 1, men fikk det til nr 2. Jeg har brukt det i vogna i hele høst og vinter. Synes det var supert - spesielt da vi tok ut baggen av vogna!

Skrevet

Bruker du det i tillegg til pose eller ?

Vi har et lammeskinn for bilstol som jr brukte i fjor vinter - det har hull til seler - så jeg tenkte å putte det i babystolen om det blir plass.

Får kanskje kjøpe et til vuggen / senga også da. Vi skal jo være en del på hytta på fjellet - og da er det nok lunt å ha lammeskinn i vuggen der oppe.

Skrevet

Ja, bruker pose i tillegg!

Setet i vogna beskytter jo ingenting mot kulde, og jeg synes det blir for kaldt å ha posen direkte på den tynne sittedelen av kombivogna. Kulda trekker rett igjennom den, og da synes jeg det ble mye lunere med lammeskinnet i!

Skrevet

har aldri hatt det jeg. en født i august og en i februar her...

kun brukt voksipose vi!!!

Skrevet

Vi bruker lammeskinn både i senga og i vogna, hadde et billig korthåret skinn som jeg klippet til å passe i bilsetet og vogna - veldig mykt og godt! Snuppa sover på skinn selv i 30 grader, og har aldri vært klam eller svett, så skinn er det beste en baby kan ligge på..! :-)

Skrevet

Jeg fikk gutt i November.. Brukte lammeskinn og dundyne i vogna.. Hadde skinnet noenganger i vugga..

Skrevet

HAr brukt skinn både i korgen, sengen og vogna til begge mine gutter. Hadde ikke klart meg uten nå...

I vogna dropper jeg det om sommeren, men bruker det med en gang det blir litt kjølig ute (brukt det noen ganger denne sommeren...).

Er så lunt og godt, samtidig som barna (iallefall mine) ikke blir så klamme selv om det er varmt ute. Minsten lå rett på madrassen da det var en varmeperiode rett etter han var født i juni, og han var våt av svette om morgenen, med skinnet under var han nesten ikke svett i det hele tatt.

Hadde jeg fått vinterbaby hadde jeg ikke nølt med å kjøpe skinn!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...