tarante - keisersnitt 29/1 Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Begynner nesten å bli litt redd jeg nå, for jeg har så menssmerter i dag. Har vart i en halv time nå og ser ikke ut til å bli noe mindre. Var akkurat på do for å sjekke om det hadde kommet noe blod, men det hadde det ikke... heldigvis. Grunnen til at jeg er litt bekymra, er at jeg ikke har hatt sånne smerter på flere uker nå, men det er kanskje normalt å ha det fortsatt??? Noen andre som har det som er like langt som meg?
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Det skal jo fortsatt vokse der inne, så jeg vil tro det er normalt, men ring lege/JM om du er redd. Jeg kjenner sånne stikk fra tid til annen, omtrent som ved eggløsning..
tudeluuu Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Jeg skulle ikke tro at det skulle gjøre så vondt, men jeg antar at du har kynnere??! Det er vanlig å få fra veldig tidlig, og noen merker det veldig godt, mens andre ikke i det hele tatt før mot slutten! Jeg er 13+5, men har ikke hatt mensensmerter siden tiden rundt IKM, og jeg, som queen of the road har bare stikkinger i siden innimellom, kan av og til ikke stå oppreist på noen sekunder.. Ring til legen/JM, så må de vel kunne svare deg =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå