Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 mannen min og jeg har kranglet, bare bagateller egentlig, men jeg blir bare så oppgitt...kan jeg høre hva dere synes, er det jeg eller han som er kjip? (kanskje begge... begynte igår kveld, vi la oss. Lå inntil hverandre og koste, jeg sa fra med engang at jeg var for trett til noe mer (har sex ofte, så han er IKKE underernært..)pratet om at det var godt vi hadde hverandre og blablalba. Digg å bare ligge der å holde rundt hverandre..kysse litt. Etter vi sa god natt gikk han på do, kom tilbake etter 5 min. Jeg spurte om han hadde onanert og han sa ja. Ble litt sur jeg da, synes han kan klare å styre seg og ikke på DØD og liv dra den helt ut! så da sa jeg god natt og sa ikke noe mer før i dag tidlig. I dag måres sa jeg at jeg gikk i barselgruppe kl. 14.00 idag, så jeg var ikke hjemme når han kom fra jobb. Han sa hva?? det har jeg ikke hørt før nå..du kan jo si fra tidligere...og jeg VET at jeg har sagt det, noe han i starten nektet for. Han kom på det etter en stund da..ble bare så sur for ingenting. han smelte med døra da han gikk på jobb...synes det er han som er blitt behandlet urettferdig her...jeg mener motsatt... hva mener dere?(gidder ikke høre innlegg om at vi er barnslige osv, ser jo at dette ikke er noen stor krise,men JEG er irritert på han nå..)
jordbærsjokolade Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Jeg mener at han må få lov til å gjøre hva han vil på do. Syntes det var greit jeg da, at han ordnet opp i det selv uten å "plage" deg med det:) At han ble sur fordi du skulle på barselgruppe uten å si i fra (selv om du har gjort det) syntes jeg var dumt av ham. Men jeg syntes egentlig at dette ikke er særlig å tenke på jeg da. Gå ut og nyt solen i stedet:)
Gjest Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Hans kropp, hans lyst, han bestemmer da SELV om han vil kose seg alene eller ikke?? Skjønner ikke problemet, sorry. Klart han blir irritert og vil ha ett eller annet å slamre med døra for dagen etter, når kvelden før ble avslutta på den måten. Er det ikke bra å ha en kar som ordner seg selv når du ikke orker, enn å ha en som maser og furter hver gang det ikke blir noe? Og at han må ut og riste stamtreet etter å ha klint litt med deg, er jo egentlig er kompliment til deg... ;o)
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Jeg mener det motsatte. Hadde han spurt først så... Her spør vi hverandre først. Men mannen har ikke samvittighet til og gjøre det alene. Syns dett var teit av han jeg, stikke på do og fullføre sine egne lyster fordi han ikke fikk noe. En mann som slamrer med døra er ikke en mann, men en liten gutt som er "sur på mamma fordi han ikke fikk vilja si". Men det at han ikke fikk med seg barselgruppa di er vel ikke no nytt... Her må jeg si ting om og om igjen for at han skal få det med seg. Men jeg har heldigvis ikke opplevd at han har blitt sur for at han ikke har fått det med seg. Han stoler på at jeg har sagt det tidligere om jeg sier det. Da klandrer han seg heller selv.
Gjest Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 "Her spør vi hverandre først"....?? Ok, vi lever på to vidt forskjellige planeter.
Teri & lille krabbe Skrevet 8. august 2007 #7 Skrevet 8. august 2007 Ehm... At han runker synes jeg absolutt ikke du har noen rett til å bli sint for i det hele tatt! Det er hans kropp, og den gjør han som han vil med. Så lenge han holder seg til deg (og seg selv) så klart. Men, du eier ham ikke. Akkurat som han ikke eier deg. Man skal få lov til å ha en egen styrerett over kroppen, selv om man er i et forhold. Og det å spørre om lov høres bare så på viddene ut for meg (sorry, men det gjør virkelig det) at jeg ikke kan fatte at dere holder ut. Det finnes grenser for hvor mye man skal utviske av seg selv for den andre vel? Men, ja, det er teit å starte en krangel om bagateller på morgenen. To that I can relate
Teri & lille krabbe Skrevet 8. august 2007 #8 Skrevet 8. august 2007 Nå skrev jeg til både HI og anonym over her, så nå at det ser ut som om jeg skriver til samme person
silhah og emilie Skrevet 8. august 2007 #9 Skrevet 8. august 2007 du vennen er det greit at jeg onanerer litt??? eh..nei funker ikke:s syns ikke hi har noen grunn til å være sint fro at mannen koste seg litt på egenhånd..og som noen sa over her, dete r jo egentlig et kompliment at han gjør det etter å ha ligget å kost med deg. at han slamra med døra er vel litt teit..men nei gå ut kos deg i sola:) gi han en god klem nåe han kommer hjem så går det over:) kanskje han har en dårlig dag??
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #10 Skrevet 8. august 2007 Eeeh, spørre hverandre først?Før onanering?????Er du dum? Dette er private saker,hans kropp,hans lyst...
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #11 Skrevet 8. august 2007 enig med flere her. Hans kropp, dette må han få lov til. Spør du om "lov" til å onanere?
manonym Skrevet 8. august 2007 #12 Skrevet 8. august 2007 Spør ikke om lov til å onanere! Det er bare dumt. Synst jeg da. Så HI, jeg synst ikke du trengte å bli sur fordi han ordnet opp selv. Du sa du ikke ville ha sex, og da tok han saken i egne hender, bokstavelig talt=) Som de over sier, hans kropp. Og ang barseltreffet så var det feil av han å bli sur, men om du visste at han er slik som kan glemme ting så kunne du minnet han på det kanskje?
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #13 Skrevet 8. august 2007 vi spørr ikkke hverandre,men sier i fra til hverandre når vi har gjort det...sånn at den andre skjønner evt. hvorfor en ikke vil ha sex..
manonym Skrevet 8. august 2007 #14 Skrevet 8. august 2007 Ser ikke helt poenget i det... Greit at dere gjør det slik, for all del, men når du først har sagt at du ikke vil ha sex, og han ordner opp selv, så er det jo du som ikke vil ha sex. Tenker på svaret ditt nå altså. Og han svarte jo ærlig når du spørde han.
Gjest Skrevet 8. august 2007 #15 Skrevet 8. august 2007 Siste anonym her; syns det blir veldig rart,jeg... Føler ikke at man har forklaringsplikt ang hvorfor man ikke vil ha sex?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå