Gå til innhold

er så utrolig sliten !


Anbefalte innlegg

Skrevet

sittter og klarer knapt og fungere. har en liten som er syk, og det er 3 natta vi ikke får sove noe særlig. sovet ca 8 timer de siste 3 døgnene.

Er ikke noe særlig for gutten heller...han er sliten , har feber og er tett.

sutrer hele tiden..

nevnte for en i familien i går at jeg var sliten og spute pent om jeg kunne få avlasning et par timer (noe jeg aldri gjør ellers) så jeg får sove litt, men får bare beskjed om å ta meg sammen og slutte å være så forbanna lat !! var ikke hennes problem at jeg hadde fått unge...

er så sliten at jeg griner for den minste ting og føler meg som en elendig mor. og klarer ikke å gi sønnen min det han trenger føler jeg.

har mest lyst å krype undre dyna og bli der...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ingen frivillighetssentral rundt der du bor? Kanskje det er mulig å få litt hjelp via dem.

 

Kjenner til dette med å ikke få noe forståelse fra familie..har vært alene med mine 3 i flere år, og noen ganger føles det helth håpløst. Søvn er viktig!!

 

Håper pjokken din blir frisk snart!! God bedring til han =)

 

Sara

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...