Rusketuska Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Er dere klare til i morgen? Ser ut til å bli knallvær da. Deilig
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Hei Ruska ) Vi er så klare atte... ) I dag får vi besøk fra Bø... Ei som skal overnatte, og som vi skal levere på vei opp i morgen ) Noe vi skal ha med??
Rusketuska Skrevet 8. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2007 Bra ) Koselig med besøk fra Bø da;) Ei herifra eller ? ( hihi..ikke nysgjerrig Neida, dere trenger ikke ta med annet enn dere selv. :)Tenkte at vi kanskje kunne grille jeg. Siden det blir så deilig vær )
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Hei jente på 9... ;o) Du behøver ikke å styre selv om vi kommer da... Er jo ikke derfor vi kommer... Ringer deg jeg, når vi har avlevert i Bø i morgen. Så får jeg veibeskrivelse... Enten det, eller du kan maile meg i dag...?? På shopping nå... (har fått lønna etter masse masse jobbing i sommer) + hente jenta som kommer med Bø bussen...
Rusketuska Skrevet 8. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. august 2007 Koselig Skal sende deg mail etterpå, prøve å forklare veien Ellers ringes vi når du nermer deg bakkene her ) Ha en fin shopping. Skal slenge meg i dusjen jeg nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå