øynesomtinntallerkner Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Skal ha KS, men får ikke dato før i uke 34. Er det for seint å søke om perm.penger hos NAV da? Jeg vil ikke søke før, for jeg må ha datoen for KS siden jeg vil ha fri tre uker før denne...og den sannsynligvis er noe før termindatoen!!
pandabjørn Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Jeg skal også ha KS og jm skal søke i uke 33.....jeg har tenkt å søke om foreldrepenger 1mnd før termin tenker jeg......kommer ann på når jeg får ks.....kanskje det blir 1mnd fra ks datoen.. er ikke nødvendig å søke så lenge før den datoen for søknaden får de ikke behandlet før 1mnd før har jeg hørt
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Tror man skal søke utifra termin dato. Ikke utifra ks dato. Man går jo vanligvis i permisjon 3 uker før termin, men vet jo ikke når barnet kommer.
Elskeråværemamma Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Du skal ha KS?? Har du bestemt deg for dette selv eller har lege/jordmor anbefalt det. Søstera mi (som har samme beinbygning som meg) skulle føde vanlig, men etter nesten to døgn med rier og et knukket halebein fant de ut at hun var for smal til å føde og måtte ta KS. Jeg spurte min lege, men hun sa vi må ta ultralyd rett før fødselen for å finne ut hva jeg skal. Hun sa jeg kunne bli bredere under svangerskapet... Hm... Og dere vet allerede?? Hadde vært greit å innstille seg på en ting....
Gjest Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 Jeg har hørt at man sender inn søkneden innen uke 30, dvs. at du må søke etter ul. termin..men ring nav og hør:o) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå