Gjest Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Barnas Hus har Maxi coxi sete (det som passer til base) på tilbud til 999 kr. Det er 600 rimeligere enn fullpris. Er ikke det et tilbud som er verdt å benytte seg av ? Jeg tror jeg iler til Barnas Hus i morgen for å kjøpe, selv om jeg bare er i uke 20 enda...
kirkra Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 er basen med i prisen? vet du hva andre tilbud de skal ha imorgen??(bergen)
Kreps-77 Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 hei Martinmamma! Hvor finner du tilbudene til Barnas hus?
Gjest Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Basen er ikke med - da hadde det jo vært rasende billig :-) De har jo to baser, en til vanlige seler og en til iso fix. De koster ca 1200 - 1500 kr. Tilbudene står i BT i dag. Odenwalder "bamse" pose til 1299 (ord 1899) Lammeskinn til 199 (299) Tripp trapp stol 999 (1299) Baby bjørn active 699 (999) HTS izi combi 2699 (3399) Besafe 123 999 (1499) Izi sleep 1399 (1998) Reiseseng 199 (299) Grindseng 799 (1299) Simo kombi 2999 (6499) Teutonia mistral 3999 (5699) Quinny freestyle 3xl comfort 2599 (3499) Recaro young sport 2199 (2899) Carena lieback lux 599 (999) + litt klær og sånn Dett er i Bergen da, Den som åpner i morgen.
Yo&La+spire Skrevet 8. august 2007 #7 Skrevet 8. august 2007 Hvor ligger den? Finner det ikke på siden deres....
mammmamia ** Skrevet 8. august 2007 #9 Skrevet 8. august 2007 Det er et knalltilbud ja..! BabyShop har det også stadig vekk, men uansett er det kjempebillig for et KANONbra sete! Løp og kjøp!! :-)
mammmamia ** Skrevet 8. august 2007 #10 Skrevet 8. august 2007 http://www.barnashus.no/wsp/barnashus/frontend.cgi?func=frontend.show&template=home Her står alle tilbudene! :-)
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 8. august 2007 #11 Skrevet 8. august 2007 Martinmamma: ang simo kombi: i alle farger og er det 2007 modellen? Kommer meg ikke på butikken før i ettermiddag, og er nysgjerrig NÅÅÅ
Gjest Skrevet 8. august 2007 #12 Skrevet 8. august 2007 Det er ikke alle farger, det er 2006 modellen. Den det gjelder ser ut til å være beige og svart. Se link under her. Og det er begrenset antall - så de ryker nok...
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 8. august 2007 #13 Skrevet 8. august 2007 takk for svar. Var inne på linken og såg, men klarte ikke å lese teksten.. Vil ha helt svart jeg... Når det i tillegg er begrenset antall, så blir det nok ikke til at jeg gidder å stresse Blir nok texas der i morgen!
Gjest Skrevet 8. august 2007 #14 Skrevet 8. august 2007 Det blir det nok. Denne er mest beige egentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå