Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Bare ved å spise riktig. Er det mest vann som er forsvunnet da? Er relativt overvektig...
rødblåoggrønn Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Er nok ikke rent fett.. For å finne ut nøyaktig hvor mye du går ned, bør du veie deg til samme tid en gang i uken.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Det er det jeg har gjort. Veide meg etter jeg tissa forrige onsdag morgen, og så igjen i dag.
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Det er nok mye vann, vann utgjør ganske mye av det overflødige hos de fleste. Det min personlige trener sa er at når vannet er "ordentlig" ute skal man føle seg piggere, samt at mens vannet er på vei ut kan man få litt vondt i hodet, dårlig hud m.m. Syns du var flink jeg :-)
Mynona Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 Er nok mye vann ja. Mister mye vann i begynnelsen, er nok derfor du har tatt av så mye og. Har hvertfall vært sånn når jeg har holdt på. Mister mye første, og kansje andre uka, så stabiliserer det seg litt og da er det fettet som forsvinner. Men who cares, kilo er kilo=) Lykke til=)
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 Tusen takk dere! Er klar over at det vil stabilisere seg 1 kilo i uka er mer realistisk. Og det er nok å ta av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå