Gå til innhold

UFF UFF ikke bra å arve mammas temperament =((

Anbefalte innlegg

Gjest irismor
Skrevet

Jeg har et temperament uten like....

Snuppa står midt på stuegulvet og prøver å få på seg joggeskoen sin. Men lykkes ikke så tar hun skoen og kaster`n bortover gulvet og tramper hardt i bena. Turte ikke le av henne for da hadde vel den andre skoen kommet min vei *ler*

Kjekt med temperament, håper hun blir flinkere til å styre sitt enn jeg er.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes jeg ser det for meg... hihi

Når kommer dere forresten?? ;o)

Gjest irismor
Skrevet

Når døgnet får 40 timer og uka har 9 dager. For da må vel tiden strekke til *ler*

Blir snart sprø...... Eller foresten det er jeg vel allerede....

Denne uken jobber jeg kvelden og på fredag blir det hytta. Rømmer vekk fra alt mas og kjas. Neste uke reiser I til Ørlandet for å delta på NM og P har barnehagestart den 15. Den 18.8 så skal vi på skalldyrsaften. Så er det ny uke, med alt for få dager. Så den 25.8 så skal vi i 60 årslag (ja til en skytterkollega, hva ellers). Og innimmellom må jeg jobbe. Så starter september JUHU..... NOT for hva starter i september jo småviltjakta.... Men i oktober blir det jo bedre for da er det jo elgjakt og stans i småviltjakta.... Men gjett 3 ganger hvem som skal har kommet seg inn på et elgjaktlag =((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

Helt korrekt IXXXX.

Så på lørdag som kommer skal vi på Elverum å kjøpe ny jaktrifle for det trenger han jo. At jeg kjøpte meg smykker til 2000.- det var krise unødvendig å bruke så mye penger på juggel. (sølv) Men å blåse av 25 000.- på ei ny rifle er bare barnemat. Må ha kikkert også da, til BARE 6990.- Godt han tjener sine egne penger og har god råd =)

Og oppå det hele så er jo badet katastrofeområde på nytt igjen. De har skiftet kloakkrørene hos oss. Brukte 4.5 timer til å skrubbe badet til ingen nytte. Ser helt jævlig ut, så nå blir det ny befaring fra borettslaget og full pakke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...