Gå til innhold

Huff for en jævlig drøm

Anbefalte innlegg

Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

Drømte noe helt sykt noe.. at jeg hadde lagt til en som het AJ/Kristin på Facebook.. jeg og et par til jeg kjenner som nettopp har fått barn..

Denne damen var fra sunnmøre eller noe.. litt lubben, med lyst hår dame, så ut som hun hadde skikkelig partyfaktor.

Alle syntes hun var skikkelig koselig.

Så skulle jeg logge på facebook i drømmen, og rett etter jeg logget på sto det at sunnmøre politidistrik hadde vært i akson mot denne damen, fordi hun planla å stjele babiene våre, og at vi måtte passe på for hun hadde kommet unna.

Så gikk jeg in på profilen hennes og hun hadde liksom 9 abum av meg, 9 av venninnen min og so on.. og hun hadde addet alle vennne våre og så hun til enhver tid visste hvor vi var. og nå var hun løs :S fikk ikke sove mer

var skikkelig grusom.. kanskje jeg bruker for lite nettvett ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Typisk at man begynner å drømme sånn når man har fått barn.

Jeg husker da eldstemann var baby, så drømte jeg at vi kjørte til svigers pg så glemte vi å ta han med...? Kjørte i flere timer før vi kom på det :-( Jeg hulket med tanke på at han lå alene i sengen og gråt av sult...

Er nok fordi man innser det ansvaret man har fått. Har ikke opplevd det med minstemann.

Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

Huff ja jeg har blitt utrolig bekymret etter jeg fikk henne.

Har drømt andre ekle ting, at folk har tatt babyen min og at jeg har måttet gjøre visse ting for å få henne tilbake og masse annet...

Tør jo nesten ikke la henne sove i senga si, må høre om hun puster f.eks.

Vi var ute og kjørte en dag, var på vei hjem fra pappa.. Så syntes jeg de kjørte så fort, og det kunne ikke være bra for lillemor blabla, de lo litt og så sakket de ned.. så sier jeg "nå kjører dere for sakte, det kan også være farlig" - så sier stemor "Hehehe nå kjørte jeg faktisk fortere enn i sted, glemte at jeg skulle sakke"

:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...