nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 husker du hadde en drøm om en du skulle møte, og jeg er jo så veldig nyskjerrig på hvordan det gikk )
Gjest Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 var ikke den båten men en annen båt hehe og ja jeg måtte torill....enkel forklaring av at jeg var pisslei alle hint og ting jeg ser og ba om bevis... torill er min hjelper og jeg fikk fdaoen hennes og det viser seg og stemme...torill har levd blandt oss og døde noen år tilbake...jeg drømte nemlig om henne på båten..så ja jeg møtte henne men ikke slik jeg hadde trodd da hehe
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 8. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2007 spennende!!! og litt ekkelt.... he he
Gjest Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 ja ver jo det da men torill er ei snill dame som jeg tror er hos meg for å gi meg troen på visse ting, det at hun gav meg bevis på visse ting er jeg selv glad for ... for noen ganger tror man ikke før man får se det hehe
Gjest Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 dette har jeg og ventet på og så gøy at du fant torill håper mira viser seg for meg en dag og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå