Gå til innhold

noen som har sparebank1 mastercard gold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke brukt det enda, så lurer jeg på, kan jeg betale med det over nettbanken? Går ut fra at jeg kan det siden det ligger på nettbanken, men koster det noe ekstra? Det er sånn gebyrfritt, betal innen 45 dager...

Mener det ikke står noe om det i papirene, bare at om man skal ta ut koster det noe, blir det det samme da om jeg overfører til brukskontoen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har d kortet å du må betale gebyr hvis du ikke betaler innen 45dager,ellers gebyr fritt.har nå ihvertfall vært det til meg når jeg har betalt bilder o.l over nett med kortet

Skrevet

joda, det har jeg forstått at jeg må betale innen 45 dager for at det skal være gebyrfritt, men da kan jeg altså betale over nettbanken uten at det blir gebyrer..

Hva om jeg putter penger inn på den kontoen før jeg betaler, det har vel ikke noe å si da når jeg putter penger inn?bare det er før jeg betaler. Altså at jeg putter inn 2000 og betaler noe som koster 5000. hm forstår dere spørsmålet?!

Skrevet

kan ikke noen flere svare meg?

Skrevet

Du kan betale inn på kortet på forskudd, men det er ikke noe rente på kortet så da kan det heller lønne seg å sette pengene inn på en konto (selv om rentene ikke akkurat er så høye i disse dager). Du kan betale inn på kortet på nettbanken.

Skrevet

ringte banken å sjekka dette. Å betale inn tenkte jeg bare rett før jeg skulle betale noe, slik at jeg slapp å trekke flere kort, eller at ikke hele beløpet skulle stå i minus, må jo betales tilbake også. Gikk fint ann å betale regninger i nettbanken uten at det blir trekkt gebyrer av det. Hun visste ikke hvordan det var å overføre til egen konto, om det blir det samme som å ta ut i minibank, for det koster litt.

Tenkte bare jeg skulle si hva jeg fant ut om det var flere som lurte. Takk for svar dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...